Programa, halihazırda satış sektöründe çalışan, uzmanlaşmak isteyen veya bilgilerini tazelemek isteyen, satış sektörüne yeni girmiş ya da girmek isteyen kişiler katılabilir.
- Satış Kavramı ve Tarihsel Dönüşümü
- Modern Satışın Anatomisi
- Satışın Yeni Kuralları
- İç Satış Kavramı (Inside Sale)
- Dış Satış Kavramı (Outside Sale)
- İşletmeden İşletmeye Satış Kavramı (B2B - Business to Business Sale)
- İşletmeden Müşteriye Satış Kavramı (B2C - Business to Consumer Sale)
- Agency Sale Kavramı Consultative Selling Kavramı
- Doğrudan Satış Kavramı (Direct Sale)
- Case Study: B2B ve B2C Satışları
Satışa Genel Bakış ve Satış Türleri dersinde satışın ne olduğunun, temel özelliklerinin ve satış türlerinin anlaşılması hedeflenmektedir. Satış kavramı, satış kavramının tarihsel dönüşümü ve günümüz satışının temel yapısı sınıf katılımıyla tartışılacaktır. Ardından günümüz satışının türleri ve bu satış türlerinin özellikleri üzerinde durulacaktır. Söz konusu ders, Türkiye ve dünya pazarından örnekler ile desteklenecektir.
Workshop / Case Study / Role-Play
“B2B ve B2C Satışları” ile ilgili bir Case Study çalışması yapılacaktır.