Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
işbirliğiyle

işbirliğiyle

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı 166. Dönem (Uzaktan Eğitim)
İTÜ (İstanbul Teknik Üniversitesi) tarafından onaylı sertifika. Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 11 / 25
27 TEMMUZ 2024
Cmt - Paz 10.00 / 17.00
84 Saat (7 Hafta)
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
NAKİT FİYATI
KREDİ KARTI
166. Dönem (Uzaktan Eğitim)
27.07.2024
Cmt - Paz 10.00 / 17.00
84
25 / 11

Fiyatı görmek için form doldurun

167. Dönem (Uzaktan Eğitim)
12.08.2024
Pzt & Çar & Per 19.00 / 22.00
84
25 / 7

Fiyatı görmek için form doldurun

Eğitim programı, uygulamalı uzaktan eğitim (canlı sınıf) olarak gerçekleştirilecektir.

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı 166. Dönem (Uzaktan Eğitim)

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel bilgi

Günümüzde işletmelerin başarısı, dijital dünyada var olabilmeleri ve hedef kitleleriyle etkileşim kurabilmelerine bağlıdır. Dijital pazarlama, işletmelere bu potansiyeli yakalamak için gereken araçları ve stratejileri sunar. Siz de işinizi büyütmek, markanızı daha geniş kitlelere ulaştırmak ve rakiplerinizin önüne geçmek için dijital pazarlama alanında uzmanlaşmanızı sağlayacak bir eğitim arıyorsanız, doğru yerdesiniz!

Dijital Pazarlama Eğitimi, işletme sahipleri, pazarlama profesyonelleri, girişimciler ve dijital dünyada var olmak isteyen herkes için tasarlanmış kapsamlı bir programdır. Bu eğitimde, dijital pazarlamanın temel prensiplerini öğrenecek, etkili stratejiler oluşturma ve uygulama becerilerinizi geliştireceksiniz.

Genel bilgi
Dijital Pazarlamaya Giriş
  • Bugünün Müşterisi Kimdir, Nasıl Düşünür, Nasıl İkna Olur?
  • Dijital platformlarda müşteri segmentasyonu
  • Dijital Dünya'da insanlar ne yapıyor? Temel davranışlar, en güncel trendler
  • Pazarlama Hunisi (Marketing Funnel) Nedir?
  • Potansiyel Müşterilere Nasıl Ulaşırım?
  • Dijital Pazarlama Karması (Marketing Mix)
  • Dijital (Online) Mecralar Vs Geleneksel (Offline) Mecralar,
  • Sahip olunan (Owned), Kazanılan (Earned), Satın alınan (Paid Media) nedir?
  • Dijital Pazarlama kanallarının konumlandırılması
  • Temel reklam modelleri nelerdir?
  • Dijital Pazarlama yetkinliklerimi nasıl değerlendirebilirim?
  • Rakiplerimi nasıl takip edebilirim?
  • Dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar
Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu
  • Medya Planlamanın Temelleri
  • Dijital Pazarlama Kanalları nelerdir?
  • Pazarlama amaçları (Marketing Objective) nelerdir?
  • Case: "SMART" yönetimi ile hedef belirleme
  • Amaç odaklı medya karması (Media Mix) nasıl oluşturulur?
  • Kampanya Bileşenleri Nelerdir?
  • Kitle Hedefleme
  • Satın Alma (Teklif) Stratejileri
  • PPC, PPM, PPA ve PPL.
  • Reklam Optimizasyonu
  • ROI Nedir? Nasıl Hesaplanır?
Kreatif Süreçler ve Ajans İlişkileri
  • Markanın kurumsal kimliğinin reklamlarda konumlandırılması
  • Kreatif (yaratıcı) Süreçler
  • Ajans seçimi ve değerlendirmesi
  • Kreatif brief (debrief) nasıl hazırlanır?
  • Ajanslarla iletişim süreci tasarlama ve ilişki yönetimi
  • Doğru kreatif için denetim ve kontrol süreci tasarlama

Google Ads
  • Google reklam ekosistemini anlamak
  • Google müşterilerinizi nasıl görüyor?
  • Google işletmeleri nasıl görüyor?
  • Google Ads Hesap Kurulumu
  • Hesap kurulumunda kritik tercihler ve olası sonuçları nelerdir?
  • Dijital araçlarla entagrasyon
  • Google reklam modelleri nelerdir?
  • Açık arttırma (Auction), teklif verme (Bidding) nasıl çalışır?
  • Kalite skoru (Quality Score) nedir, neden önemli, nasıl arttırılır?
  • Teklif Stratejileri
  • Hesap Yapısı Nasıl Olmalı (Kampanya/Reklam Grubu/Reklam İlişkisi)
  • Google Içgörüleri (Insights)
  • Google Tavsiyeleri (Recommendations) ve Optimizasyon Skoru
  • Monitoring nasıl yapılır?
  • Google kampanya amaçları (Marketing Objective) nelerdir?
  • Case: Google Performance Max

Google Ads ile Arama Reklamları
  • Google Search Ads - Arama reklamların konumlandırılması
  • Google Search Ads - Bütçe belirleme
  • Google Search Ads - Hedefleme Opsiyonları
  • Google Search Ads - Anahtar Kelime Seçimi, Tespit Etme Yolları
  • Case: Google Keyword Planner ile kelime keşfi
  • Google Search Ads - Negatif kelimeler
  • Google Search Ads - Statik vs Dinamik reklamlar
  • Google Search Ads - Reklam oluşturma
  • Google Search Ads - Responsive Search Ads
  • Case: Google Ad Diagnosis and Preview Tool
  • Google Search Ads - Eklentilerle metinlerin ötesine geçmek
  • Google Search Ads - Reklam optimizasyonu
  • Google Search Ads - Teklif stratejileri
  • Case: Auction Insights ile rekabeti anlamak
Google Ads ile Display Reklamları
  • Google Display Ads - Hedefleme opsiyonları
  • Google Display Ads - Mecra hedefleme
  • Google Display Ads - Mecrayı kapsam dışı bırakma
  • Google Display Ads - Remarketing
  • Google Display Ads - Responsive Display Ads
  • Google Display Ads - Statik ve dinamik reklamlar
  • Case: Performance Planner ile tahminleme
  • Case: Audience Manager ile hedef kitleleri özelleştirme
  • Google Discovery ile içerikle bütünleşen reklamlar üretmek

Video Pazarlama
  • Kullanıcıların gözünden Youtube
  • İçerik üreticilerin gözünden Youtube
  • Video reklam formatları
  • Yaratıcı videolar için ipucları
  • Youtube'dan satış tetiklemek
  • Youtube Analytics ile kanalınızın performans analizi
  • Youtube'da içerik üreticileri ile sponsorluk modelleri
  • Video SEO nedir?

İçerik Pazarlama
  • İçerik pazarlama (Content Marketing) nedir?
  • İçerik tipleri nelerdir?
  • İçerik takvimi (Content Calender) nasıl hazırlanır?
  • Blog ve sosyal medya kanallarının konumlandırılması
  • Etkileşim alacak içerikler için ipuçları
  • Case: Viral reklamlar
  • Pazarlama iletişim planınızı sosyal medya kanallarınıza entegre etme

Influencer Pazarlama
  • İnsanlar neden influencerları takip ediyor?
  • Markalar neden influencer'larla çalışmalı, marka sosyal medya paylaşımları veya reklamlardan farkı nedir?
  • Hangi sosyal medya ağını hedeflemeliyim?
  • Doğru influencer seçimi nasıl yapılır?
  • Influencer analiz araçları
  • Celebrity, macro influencer, micro influencer kavramları
  • Influencer işbirliği platformları
  • Doğru işbirliğinin ipuçları
  • İçerik oluşturma sürecinin tasarlanması
  • Paylaşım sonuçlarının takibi ve analizi
  • Influencer pazarlamada affiliate modeli
  • Influencer pazarlamada kriz yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi
  • Sosyal Medya Platformlarına Genel Bakış
  • Sosyal Medya Tüketim Alışkanlıkları
  • Case: Gen Z'yi Yakından Tanıyalım.
  • Sosyal Medya = Meta - Instagram, Facebook
  • Video İçerik Odaklı Sosyal Medya Kanalları - Youtube, Tiktok
  • Profesyonel İş Ağı (networking) - Linkedin
  • Diğer Sosyal Medya Kanalları - Twitter, Pinterest, Foursquare
  • Sosyal Medyada Marka Olarak Nasıl Varlık Göstereceğine Karar Verme
  • Markalar için Sosyal Medya Stratejisi Nasıl Oluşturulur?
  • Takipçi Kitlenizi Nasıl Tanırsınız?
  • Takipçi Sayınızı Nasıl Arttırırsınız?
  • Sosyal Medya Araçları - Takvim Oluşturma, İçerik Paylaşım Süreci, Sonuçların Takibi
  • Sosyal medya araçları - Rakip analizi, sektör takibi
  • Sosyal Medya Araçları - Marka için Sosyal Dinleme Yapılması, Trendleri Takip
  • Sosyal Medya KPI'ları Nelerdir?
  • Sosyal Medyada Müşteri Hizmetleri
  • Case: Whatsapp Üzerinden Müşteri Talep/Şikayet Yönetimi
Sosyal Medya Pazarlama
  • Meta platformalarında reklam dünyasını anlamak
  • Meta - İşletme hesabı ve reklam hesabı nasıl açılır?
  • Meta - Hesap kalitesi nasıl takip edilir?
  • Meta - Websitenize pixel kodları nasıl yerleştirilir?
  • Meta - Dijital araçlarla entegrasyon
  • Meta - Meta Business Manager'a genel bakış
  • Meta - Meta kampanya amaçları nelerdir? Pazarlama hedeflerimize Meta aracılığı ile nasıl ulaşırım?
  • Meta - Bütçe yönetimi ve teklif stratejileri belirleme
  • Meta - Hedef kitle oluşturma, segment yaratma
  • Meta - Platform (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp) hedefleme
  • Meta - Reklam Modelleri
  • Meta - Doğru takip ve analiz için utm yapısnıın önemi
  • Meta - Sosyal medya mecraları için efektif reklam kreatifi nasıl olmalı?
  • Meta - Verimli sonuçlar için A/B testleri tasarlama
  • Twitter, Linkedin, TikTok - Reklam hesabı kurulumu
  • Twitter, Linkedin, TikTok - Kampanya hedefi seçme
  • Twitter, Linkedin, TikTok Reklam modelleri
  • Twitter, Linkedin, TikTok Kampanya raporlama ve analizi
Remarketing
  • Remarketing nedir?
  • Google'da remarketing
  • Meta'da remarketing
  • Popüler remarketing platformları
  • xml tabanlı ürün reklamları (product feed) nasıl düzenlenir?
  • Feed oluşturmada dikkat edilmesi gerekenler
  • Remarketingde hedef kitle katmanları oluşturma
  • Farklı hedef kitlelere yönelik kampanyalar oluşturma ve kreatif ipuçları
  • Remarketing'in farklı pazarlama amaçları için kullanım metodları
  • Performans analizi ve kampanya optimizasyonu

Ürün Odaklı Pazarlama
  • Google Shopping - Merchant Center kurulumu
  • Google Shopping - Ürün,Kategori odaklı reklam stratejileri
  • Google Shopping - Pazarı takip etmek
  • Price Competitiveness Report ile fiyat rekabetini monitor etmek
  • Best Selller Report ill kategorik çok satanalar listelerinin analizi
  • Meta - Product Katalog ise satış kampanyaları tasarlamak
  • Case: Fiyat karşılaştırma sitelerinde product feed reklamları

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
  • Neden SEO hakkında bilgi sahibi olmalıyım?
  • SEO nedir, hakkında yanlış bilinenler, bilinmesi gerekenler
  • SEO'nun pazarlama stratejisindeki yeri
  • SEO'nun organizasyondaki sahibi kim olmalı, nasıl yönetilmeli?
  • SEO konusunda nasıl hedef belirleyebilirim, beklentileri nasıl yönetirim?
  • Google'ın gözünden SEO, Ranking algoritması hakkında bilinenler
  • Case: Google Search Central
  • Google websitenizi nasıl tarayıp, indexler? Crawler nedir?
  • Google güncellemeleri nedir, websitemde nasıl değişimlere yol açar?
  • Arama sorgusu ve niyet (Intent) kavramı
  • Arama sorgusu tipleri nelerdir?
  • Arama sonuç sayfasının (SERP) anatomisi
  • Hangi kelimler benim için önemli, nasıl tepsit ederim?
  • SEO araçları ile rekabet analizi ve takibi nasıl yapılır?
  • SEO tipleri ve yaklaşımları
  • Yaygın kullanılan SEO araçları, hangisini tercih etmeliyim?
  • Teknik SEO - Websitenizin teknik altyapısında dikkat etmeniz gereken konular
  • On-Page SEO - Websitesi içerik yönetiminde yapmanız gerekenler
  • Off-Page SEO - Kaliteli Backlink nasıl alınır?
  • Google Search Console kurulumu ve Google Analytics entagrasyonu
  • Google Search Console'un özellikleri ve kullanımı
  • SEO Denetimi (Audit) Nasıl yapılır?
  • Case: SEO Checklist

Email Pazarlama, Web/App Push Kampanyaları
  • Veritabanı pazarlama nedir? Hangi kanallardan mevcut müşterilerime ulaşabilirim?
  • e-Mail Marketing süreci nasıl tasarlanır?
  • e-Mail pazarlama için kitle seçimi nasıl yapılır?
  • Pazarlama otomasyonu ile e-Mail pazarlama
  • e-Mail pazarlama KPI'ları nelerdir, nasıl takip edilir, nasıl optimize edilir?
  • Performans arttırıcı ipuçları
  • e-Main Pazarlamada A/B Test (Kitle, subject, tasarım)
  • Web/App Push ve SMS kampanyaları nasıl düzenlenir?

CRM ve Segmentasyon
  • CRM Nedir?
  • Dijital dünyada veri nasıl toplanır, nasıl yorumlanır ve analiz edilir?
  • Müşteri yolculuğu (Customer Journey) nedir?
  • Segmentasyon nedir?
  • Dijital Pazarlama'da ve reklam platformlarında segmentasyon yaklaşımı
  • Case: Google Affinity & In-Market segments

Google Analytics
  • Web analytics nedir? Nasıl çalışır?
  • Google Analytics kurulumu
  • GA4 ile hayatımızda neler değişecek?
  • Reklam platformlarının Google Analytics'e entegre edilmesi
  • Google Analytics arayüzüne genel bakış
  • Boyutlar (Dimension), Metrikler ve Filtreler
  • Çok boyutlu analizler yapmak
  • Ziyaretçilerinizi tanıyın. Ziyaretçilerimin demografik özellikleri, ilgi alanları ve tercihleri neler?
  • Trafik kaynakları nelerdir, hangi boyutlarda takip edilebilir.
  • Sitenize özel trafik kaynakları oluşturmak, kaynakları kişiselleştirmek
  • Reklam platformlarından (Google Ads vb) gelen trafik Google Analytics'te nasıl takip edilir?
  • Ziyaretçilerin websitenizdeki davranışlarını takip etmek
  • Websitenizin içerik (sayfa) bazında performansını nasıl takip edersiniz?
  • Site içi arama analizi nasıl yapılır?
  • Pazarlama hedefinize uygun bir dönüşümü nasıl tanımlarsınız?
  • Conversion vs Goal vs Event, hangisini ne zaman kullanmalı?

Mobil Pazarlama
  • Dijital medya mobil kullanım alışkanlıkları
  • Mobil öncelikli (Mobile-first) tasarım
  • Mobile web vs Mobile App
  • Google Ads'te mobil app pazarlama
  • Apple Search Ads ile app reklamları
  • Case: App Store Optimization
  • Google ve Meta reklamlarında mobil cihazlara yönelik optimizasyon taktikleri
  • Mobil oyunlar ve oyun platformlarında reklam verme
  • Google Analytics'te mobil app verilerini analiz etme

Omnichannel Pazarlama
  • Fiziksel mağaza trafiği için dijital pazarlama ve reklamlar
  • Dijital dünyada fiziksel mağazaları görünür yapmanın yolları
  • Haritalarda (Google Maps, Apple Maps, Yandex) görünür olmanın yolları
  • Google My Business kurulumu
  • Google My Business ile lokal SEO
  • Google My Business üzerinden tüketicilerle etkileşim
  • Dijital reklam mecralarında lokasyon hedefleme
  • Google Ads'te omnichannel reklam modelleri (Loıcal ads, Local Inventory Ads)
  • Meta - Mağaza ziyareti reklamları

Veri Analizi ve Veri Görselleştirme
  • Pazarlama Analitiği (Marketing Analytics) nedir?
  • Veri görselleştirme (Data Visualization) Örnekleri
  • Google Ads'te kişiselleştirilmiş raporlar oluşturma
  • Meta - Reklam raporları tasarlama ve kampanya analizi
  • Google Analytics'te esnek raporlar ve dashboard tasarlama
  • Looker Studio'da hazır rapor şablonlarını kullanma ve verileri görselleştirme

Pazarlama İletişimde Kriz Yönetimi
  • Marka itibarının dijital dünyada takibi ve yönetimi
  • Krizler nasıl oluşur?
  • Şirket içi kriz yönetim süreci nasıl tasarlanır?
  • Kriz yönetiminde departmanların rol ve sorumlulukları
  • Kriz yönetimi için genel startejiler
  • Sosyal medya'da kriz yönetimi
  • Kriz sonrası marka iletişimi

Dijital Ortamlarda Yasal Uygulamalar
  • Neden Kişisel Verilerin Korunması Uyumu? İş Modellerinin ve Süreçlerinin Dönüşmesi
  • Kişisel Verilerin Koruma Kanunu
  • İşletmeler için Neden KVKK Eğitimi
  • İşletmeler için Temel Riskler Nelerdir?
  • Veri Korumasının Yedi Temel Prensibi
  • VERBİS’e Kayıt Zorunluluğu Olmayanlar
  • Veri Sorumlusu Olma Şartları
  • Kişisel Verilerin İşlenmelerinin Şartları
  • KVKK Uyum Programı Ne İçermeli?
  • Ticari Elektronik İletilere İlişkin Hukuki Yükümlülükler
  • Veri Güvenliği
  • Influencer Pazarlamanın Hukuki Çerçevesi
Genel bilgi

Günümüzde işletmelerin başarısı, dijital dünyada var olabilmeleri ve hedef kitleleriyle etkileşim kurabilmelerine bağlıdır. Dijital pazarlama, işletmelere bu potansiyeli yakalamak için gereken araçları ve stratejileri sunar. Siz de işinizi büyütmek, markanızı daha geniş kitlelere ulaştırmak ve rakiplerinizin önüne geçmek için dijital pazarlama alanında uzmanlaşmanızı sağlayacak bir eğitim arıyorsanız, doğru yerdesiniz!

Dijital Pazarlama Eğitimi, işletme sahipleri, pazarlama profesyonelleri, girişimciler ve dijital dünyada var olmak isteyen herkes için tasarlanmış kapsamlı bir programdır. Bu eğitimde, dijital pazarlamanın temel prensiplerini öğrenecek, etkili stratejiler oluşturma ve uygulama becerilerinizi geliştireceksiniz.

Dijital Pazarlamaya Giriş
  • Bugünün Müşterisi Kimdir, Nasıl Düşünür, Nasıl İkna Olur?
  • Dijital platformlarda müşteri segmentasyonu
  • Dijital Dünya'da insanlar ne yapıyor? Temel davranışlar, en güncel trendler
  • Pazarlama Hunisi (Marketing Funnel) Nedir?
  • Potansiyel Müşterilere Nasıl Ulaşırım?
  • Dijital Pazarlama Karması (Marketing Mix)
  • Dijital (Online) Mecralar Vs Geleneksel (Offline) Mecralar,
  • Sahip olunan (Owned), Kazanılan (Earned), Satın alınan (Paid Media) nedir?
  • Dijital Pazarlama kanallarının konumlandırılması
  • Temel reklam modelleri nelerdir?
  • Dijital Pazarlama yetkinliklerimi nasıl değerlendirebilirim?
  • Rakiplerimi nasıl takip edebilirim?
  • Dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar
Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu
  • Medya Planlamanın Temelleri
  • Dijital Pazarlama Kanalları nelerdir?
  • Pazarlama amaçları (Marketing Objective) nelerdir?
  • Case: "SMART" yönetimi ile hedef belirleme
  • Amaç odaklı medya karması (Media Mix) nasıl oluşturulur?
  • Kampanya Bileşenleri Nelerdir?
  • Kitle Hedefleme
  • Satın Alma (Teklif) Stratejileri
  • PPC, PPM, PPA ve PPL.
  • Reklam Optimizasyonu
  • ROI Nedir? Nasıl Hesaplanır?
Kreatif Süreçler ve Ajans İlişkileri
  • Markanın kurumsal kimliğinin reklamlarda konumlandırılması
  • Kreatif (yaratıcı) Süreçler
  • Ajans seçimi ve değerlendirmesi
  • Kreatif brief (debrief) nasıl hazırlanır?
  • Ajanslarla iletişim süreci tasarlama ve ilişki yönetimi
  • Doğru kreatif için denetim ve kontrol süreci tasarlama

Google Ads
  • Google reklam ekosistemini anlamak
  • Google müşterilerinizi nasıl görüyor?
  • Google işletmeleri nasıl görüyor?
  • Google Ads Hesap Kurulumu
  • Hesap kurulumunda kritik tercihler ve olası sonuçları nelerdir?
  • Dijital araçlarla entagrasyon
  • Google reklam modelleri nelerdir?
  • Açık arttırma (Auction), teklif verme (Bidding) nasıl çalışır?
  • Kalite skoru (Quality Score) nedir, neden önemli, nasıl arttırılır?
  • Teklif Stratejileri
  • Hesap Yapısı Nasıl Olmalı (Kampanya/Reklam Grubu/Reklam İlişkisi)
  • Google Içgörüleri (Insights)
  • Google Tavsiyeleri (Recommendations) ve Optimizasyon Skoru
  • Monitoring nasıl yapılır?
  • Google kampanya amaçları (Marketing Objective) nelerdir?
  • Case: Google Performance Max

Google Ads ile Arama Reklamları
  • Google Search Ads - Arama reklamların konumlandırılması
  • Google Search Ads - Bütçe belirleme
  • Google Search Ads - Hedefleme Opsiyonları
  • Google Search Ads - Anahtar Kelime Seçimi, Tespit Etme Yolları
  • Case: Google Keyword Planner ile kelime keşfi
  • Google Search Ads - Negatif kelimeler
  • Google Search Ads - Statik vs Dinamik reklamlar
  • Google Search Ads - Reklam oluşturma
  • Google Search Ads - Responsive Search Ads
  • Case: Google Ad Diagnosis and Preview Tool
  • Google Search Ads - Eklentilerle metinlerin ötesine geçmek
  • Google Search Ads - Reklam optimizasyonu
  • Google Search Ads - Teklif stratejileri
  • Case: Auction Insights ile rekabeti anlamak
Google Ads ile Display Reklamları
  • Google Display Ads - Hedefleme opsiyonları
  • Google Display Ads - Mecra hedefleme
  • Google Display Ads - Mecrayı kapsam dışı bırakma
  • Google Display Ads - Remarketing
  • Google Display Ads - Responsive Display Ads
  • Google Display Ads - Statik ve dinamik reklamlar
  • Case: Performance Planner ile tahminleme
  • Case: Audience Manager ile hedef kitleleri özelleştirme
  • Google Discovery ile içerikle bütünleşen reklamlar üretmek

Video Pazarlama
  • Kullanıcıların gözünden Youtube
  • İçerik üreticilerin gözünden Youtube
  • Video reklam formatları
  • Yaratıcı videolar için ipucları
  • Youtube'dan satış tetiklemek
  • Youtube Analytics ile kanalınızın performans analizi
  • Youtube'da içerik üreticileri ile sponsorluk modelleri
  • Video SEO nedir?

İçerik Pazarlama
  • İçerik pazarlama (Content Marketing) nedir?
  • İçerik tipleri nelerdir?
  • İçerik takvimi (Content Calender) nasıl hazırlanır?
  • Blog ve sosyal medya kanallarının konumlandırılması
  • Etkileşim alacak içerikler için ipuçları
  • Case: Viral reklamlar
  • Pazarlama iletişim planınızı sosyal medya kanallarınıza entegre etme

Influencer Pazarlama
  • İnsanlar neden influencerları takip ediyor?
  • Markalar neden influencer'larla çalışmalı, marka sosyal medya paylaşımları veya reklamlardan farkı nedir?
  • Hangi sosyal medya ağını hedeflemeliyim?
  • Doğru influencer seçimi nasıl yapılır?
  • Influencer analiz araçları
  • Celebrity, macro influencer, micro influencer kavramları
  • Influencer işbirliği platformları
  • Doğru işbirliğinin ipuçları
  • İçerik oluşturma sürecinin tasarlanması
  • Paylaşım sonuçlarının takibi ve analizi
  • Influencer pazarlamada affiliate modeli
  • Influencer pazarlamada kriz yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi
  • Sosyal Medya Platformlarına Genel Bakış
  • Sosyal Medya Tüketim Alışkanlıkları
  • Case: Gen Z'yi Yakından Tanıyalım.
  • Sosyal Medya = Meta - Instagram, Facebook
  • Video İçerik Odaklı Sosyal Medya Kanalları - Youtube, Tiktok
  • Profesyonel İş Ağı (networking) - Linkedin
  • Diğer Sosyal Medya Kanalları - Twitter, Pinterest, Foursquare
  • Sosyal Medyada Marka Olarak Nasıl Varlık Göstereceğine Karar Verme
  • Markalar için Sosyal Medya Stratejisi Nasıl Oluşturulur?
  • Takipçi Kitlenizi Nasıl Tanırsınız?
  • Takipçi Sayınızı Nasıl Arttırırsınız?
  • Sosyal Medya Araçları - Takvim Oluşturma, İçerik Paylaşım Süreci, Sonuçların Takibi
  • Sosyal medya araçları - Rakip analizi, sektör takibi
  • Sosyal Medya Araçları - Marka için Sosyal Dinleme Yapılması, Trendleri Takip
  • Sosyal Medya KPI'ları Nelerdir?
  • Sosyal Medyada Müşteri Hizmetleri
  • Case: Whatsapp Üzerinden Müşteri Talep/Şikayet Yönetimi
Sosyal Medya Pazarlama
  • Meta platformalarında reklam dünyasını anlamak
  • Meta - İşletme hesabı ve reklam hesabı nasıl açılır?
  • Meta - Hesap kalitesi nasıl takip edilir?
  • Meta - Websitenize pixel kodları nasıl yerleştirilir?
  • Meta - Dijital araçlarla entegrasyon
  • Meta - Meta Business Manager'a genel bakış
  • Meta - Meta kampanya amaçları nelerdir? Pazarlama hedeflerimize Meta aracılığı ile nasıl ulaşırım?
  • Meta - Bütçe yönetimi ve teklif stratejileri belirleme
  • Meta - Hedef kitle oluşturma, segment yaratma
  • Meta - Platform (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp) hedefleme
  • Meta - Reklam Modelleri
  • Meta - Doğru takip ve analiz için utm yapısnıın önemi
  • Meta - Sosyal medya mecraları için efektif reklam kreatifi nasıl olmalı?
  • Meta - Verimli sonuçlar için A/B testleri tasarlama
  • Twitter, Linkedin, TikTok - Reklam hesabı kurulumu
  • Twitter, Linkedin, TikTok - Kampanya hedefi seçme
  • Twitter, Linkedin, TikTok Reklam modelleri
  • Twitter, Linkedin, TikTok Kampanya raporlama ve analizi
Remarketing
  • Remarketing nedir?
  • Google'da remarketing
  • Meta'da remarketing
  • Popüler remarketing platformları
  • xml tabanlı ürün reklamları (product feed) nasıl düzenlenir?
  • Feed oluşturmada dikkat edilmesi gerekenler
  • Remarketingde hedef kitle katmanları oluşturma
  • Farklı hedef kitlelere yönelik kampanyalar oluşturma ve kreatif ipuçları
  • Remarketing'in farklı pazarlama amaçları için kullanım metodları
  • Performans analizi ve kampanya optimizasyonu

Ürün Odaklı Pazarlama
  • Google Shopping - Merchant Center kurulumu
  • Google Shopping - Ürün,Kategori odaklı reklam stratejileri
  • Google Shopping - Pazarı takip etmek
  • Price Competitiveness Report ile fiyat rekabetini monitor etmek
  • Best Selller Report ill kategorik çok satanalar listelerinin analizi
  • Meta - Product Katalog ise satış kampanyaları tasarlamak
  • Case: Fiyat karşılaştırma sitelerinde product feed reklamları

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
  • Neden SEO hakkında bilgi sahibi olmalıyım?
  • SEO nedir, hakkında yanlış bilinenler, bilinmesi gerekenler
  • SEO'nun pazarlama stratejisindeki yeri
  • SEO'nun organizasyondaki sahibi kim olmalı, nasıl yönetilmeli?
  • SEO konusunda nasıl hedef belirleyebilirim, beklentileri nasıl yönetirim?
  • Google'ın gözünden SEO, Ranking algoritması hakkında bilinenler
  • Case: Google Search Central
  • Google websitenizi nasıl tarayıp, indexler? Crawler nedir?
  • Google güncellemeleri nedir, websitemde nasıl değişimlere yol açar?
  • Arama sorgusu ve niyet (Intent) kavramı
  • Arama sorgusu tipleri nelerdir?
  • Arama sonuç sayfasının (SERP) anatomisi
  • Hangi kelimler benim için önemli, nasıl tepsit ederim?
  • SEO araçları ile rekabet analizi ve takibi nasıl yapılır?
  • SEO tipleri ve yaklaşımları
  • Yaygın kullanılan SEO araçları, hangisini tercih etmeliyim?
  • Teknik SEO - Websitenizin teknik altyapısında dikkat etmeniz gereken konular
  • On-Page SEO - Websitesi içerik yönetiminde yapmanız gerekenler
  • Off-Page SEO - Kaliteli Backlink nasıl alınır?
  • Google Search Console kurulumu ve Google Analytics entagrasyonu
  • Google Search Console'un özellikleri ve kullanımı
  • SEO Denetimi (Audit) Nasıl yapılır?
  • Case: SEO Checklist

Email Pazarlama, Web/App Push Kampanyaları
  • Veritabanı pazarlama nedir? Hangi kanallardan mevcut müşterilerime ulaşabilirim?
  • e-Mail Marketing süreci nasıl tasarlanır?
  • e-Mail pazarlama için kitle seçimi nasıl yapılır?
  • Pazarlama otomasyonu ile e-Mail pazarlama
  • e-Mail pazarlama KPI'ları nelerdir, nasıl takip edilir, nasıl optimize edilir?
  • Performans arttırıcı ipuçları
  • e-Main Pazarlamada A/B Test (Kitle, subject, tasarım)
  • Web/App Push ve SMS kampanyaları nasıl düzenlenir?

CRM ve Segmentasyon
  • CRM Nedir?
  • Dijital dünyada veri nasıl toplanır, nasıl yorumlanır ve analiz edilir?
  • Müşteri yolculuğu (Customer Journey) nedir?
  • Segmentasyon nedir?
  • Dijital Pazarlama'da ve reklam platformlarında segmentasyon yaklaşımı
  • Case: Google Affinity & In-Market segments

Google Analytics
  • Web analytics nedir? Nasıl çalışır?
  • Google Analytics kurulumu
  • GA4 ile hayatımızda neler değişecek?
  • Reklam platformlarının Google Analytics'e entegre edilmesi
  • Google Analytics arayüzüne genel bakış
  • Boyutlar (Dimension), Metrikler ve Filtreler
  • Çok boyutlu analizler yapmak
  • Ziyaretçilerinizi tanıyın. Ziyaretçilerimin demografik özellikleri, ilgi alanları ve tercihleri neler?
  • Trafik kaynakları nelerdir, hangi boyutlarda takip edilebilir.
  • Sitenize özel trafik kaynakları oluşturmak, kaynakları kişiselleştirmek
  • Reklam platformlarından (Google Ads vb) gelen trafik Google Analytics'te nasıl takip edilir?
  • Ziyaretçilerin websitenizdeki davranışlarını takip etmek
  • Websitenizin içerik (sayfa) bazında performansını nasıl takip edersiniz?
  • Site içi arama analizi nasıl yapılır?
  • Pazarlama hedefinize uygun bir dönüşümü nasıl tanımlarsınız?
  • Conversion vs Goal vs Event, hangisini ne zaman kullanmalı?

Mobil Pazarlama
  • Dijital medya mobil kullanım alışkanlıkları
  • Mobil öncelikli (Mobile-first) tasarım
  • Mobile web vs Mobile App
  • Google Ads'te mobil app pazarlama
  • Apple Search Ads ile app reklamları
  • Case: App Store Optimization
  • Google ve Meta reklamlarında mobil cihazlara yönelik optimizasyon taktikleri
  • Mobil oyunlar ve oyun platformlarında reklam verme
  • Google Analytics'te mobil app verilerini analiz etme

Omnichannel Pazarlama
  • Fiziksel mağaza trafiği için dijital pazarlama ve reklamlar
  • Dijital dünyada fiziksel mağazaları görünür yapmanın yolları
  • Haritalarda (Google Maps, Apple Maps, Yandex) görünür olmanın yolları
  • Google My Business kurulumu
  • Google My Business ile lokal SEO
  • Google My Business üzerinden tüketicilerle etkileşim
  • Dijital reklam mecralarında lokasyon hedefleme
  • Google Ads'te omnichannel reklam modelleri (Loıcal ads, Local Inventory Ads)
  • Meta - Mağaza ziyareti reklamları

Veri Analizi ve Veri Görselleştirme
  • Pazarlama Analitiği (Marketing Analytics) nedir?
  • Veri görselleştirme (Data Visualization) Örnekleri
  • Google Ads'te kişiselleştirilmiş raporlar oluşturma
  • Meta - Reklam raporları tasarlama ve kampanya analizi
  • Google Analytics'te esnek raporlar ve dashboard tasarlama
  • Looker Studio'da hazır rapor şablonlarını kullanma ve verileri görselleştirme

Pazarlama İletişimde Kriz Yönetimi
  • Marka itibarının dijital dünyada takibi ve yönetimi
  • Krizler nasıl oluşur?
  • Şirket içi kriz yönetim süreci nasıl tasarlanır?
  • Kriz yönetiminde departmanların rol ve sorumlulukları
  • Kriz yönetimi için genel startejiler
  • Sosyal medya'da kriz yönetimi
  • Kriz sonrası marka iletişimi

Dijital Ortamlarda Yasal Uygulamalar
  • Neden Kişisel Verilerin Korunması Uyumu? İş Modellerinin ve Süreçlerinin Dönüşmesi
  • Kişisel Verilerin Koruma Kanunu
  • İşletmeler için Neden KVKK Eğitimi
  • İşletmeler için Temel Riskler Nelerdir?
  • Veri Korumasının Yedi Temel Prensibi
  • VERBİS’e Kayıt Zorunluluğu Olmayanlar
  • Veri Sorumlusu Olma Şartları
  • Kişisel Verilerin İşlenmelerinin Şartları
  • KVKK Uyum Programı Ne İçermeli?
  • Ticari Elektronik İletilere İlişkin Hukuki Yükümlülükler
  • Veri Güvenliği
  • Influencer Pazarlamanın Hukuki Çerçevesi
SERTİFİKA

SERTİFİKA

Mindset Institute tarafından planlanıp organize edilen program sonunda, Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden olan İstanbul Teknik Üniversitesi tarafından onaylı sertifika almak için aşağıdaki koşulları yerine getirmeniz gerekmektedir.  

Sertifika Şartları:

Eğitim sonunda yapılacak olan sınavdan en az 50 puan almak.

%70 devam zorunluluğunun yerine getirmek.

 

“Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yöneticiliği Sertifika Programı- ÖRNEK.docx .docx .docx

KAYIT ve ÖDEME

DETAYLI BİLGİ İSTE

Şimdi kendin veya şirketin için eğitim planla

Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun

Eğitim ücretini kim karşılayacak?
*
*
*
*
*
SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Bu eğitimi neden Mindset Institute'den almalısınız ?

Dijital Pazarlama Eğitimi ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı iyi bir başlangıç için sizi kendinize yatırım yapmaya çağırıyor.

Program bu süreçte sizi kendi alanında deneyimli, uzman ve bildiklerini karşısındakine aktarmakta başarılı profesyonellerle buluşturuyor.

Markaların tüketiciyle iletişiminin ilk adımından başlayıp son adımına dek nasıl bir yol izlediklerini öğreneceğiniz bu program yardımıyla hayalinizdeki işe girecek, girişiminize yeni bir bakış açısı kazandıracak veya daha iyi bir pozisyon için harekete geçeceksiniz.

Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?
Lisans mezunu, Pazarlama alanına yönelmek isteyen profesyoneller, Ajans çalışanları, Pazarlama ekip yöneticileri, Firma sahipleri, E-Ticaret alanında çalışan veya bu alana yönelmek isteyen profesyoneller, Şirketlerin ajans ilişkileri ve sosyal medya süreçlerini yöneten yetkililer
Eğitim sonunda hangi seviyede uzmanlık kazanılmaktadır ?

Programda edineceğiz güncel ve kritik bilgileri eğitim içerisindeki atölye çalışmaları ile pratik beceriye dönüştüreceksiniz.

Dijital pazarlama alanında takip etmeniz gereken konuların ve çeşitli püf noktalarınında sizinle paylaşıldığı bu programın sonunda sosyal medya yönetimi, reklam ve kampanya çalışmaları, reklam bütçesi, panel yönetimi ve farklı konulardaki stratejik bilgilere sahip olacaksınız. 

Programda uygulama yapılacak mıdır?

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı, etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır.

Eğitim süresince Google ADS, SEO, Facebook Reklamları, Twitter reklamları, e-Posta Pazarlama ve dijital pazarlama için önemli konular ayrıntılı olarak işlenecektir. Diğer taraftan Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin gibi sosyal ağlarla ilgili olarak ayrıntılı sosyal medya dersleri yapılacaktır.

Bu derslerde amaç eğitim alacak kişilerin mesleki hayatlarında pozitif ilerlemeler kaydetmektir.

Döküman paylaşımı yapılacak mıdır?

Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle ilgili materyal paylaşımları gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi?

Eğitim sonunda gerçekleştirilen proje çalışmasında ve yazılı sınavda  başarı sağlayan katılımcılar İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü onaylı Uzmanlık Sertifikası almaya hak kazanacaktır.

Proje ve sınav çalışmasına katılmayan veya başarı sağlayamayan katılımcılar İstanbul Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı katılım sertifikası almaya hak kazanacaktır.

Programda %70 devam koşulu bulunmaktadır.

 

Mindset Institute eğitimlerinin avantajı nedir ?

İstanbul Teknik Üniversitesi iş birliği ile gerçekleştirdiğimiz Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programında Mindset Institute olarak;

Katılımcılarımızın program süresince verimli bir eğitim dönemi geçirmelerini sağlamaya özen gösteriyoruz,

Eğitimde bütünleşik bir yaklaşım ortaya koyuyoruz,

Eğitim içerikleri sürekli güncelliyor, sektördeki gereksinimlere karşılık gelecek içeriklerle eğitim planlaması yapıyoruz,

Mikro öğrenme modeli ile ideal sürede efektif öğrenmenin gerçekleşmesini hedefliyoruz,

Eğitimlerde yaptığımız atölye çalışmaları ve projelerle eğitim deneyiminizi daha güçlü bir hale getiriyoruz. 

 

Ödeme ve Kayıt koşulları nelerdir ?
Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir. Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Satın alma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.
Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanabilmektedir.

Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz. 

Uygulamalı, Proje Tabanlı Öğrenme Modeli
Omnichannel Strateji
Sizi rekabette öne çıkarmak için çok kanallı bir stratejinin nasıl geliştirileceğini öğrenin. Bireysel ve kurumsal markanızın dijital stratejisinin nasıl oluşturulacağını öğrenin.
Dijital Pazarlama Araçları
Hedef kitlenizle nasıl bağlantı kuracağınızı, onları nasıl müşteriye dönüştüreceğinizi ve sadakatlerini kazanmak için nasıl sürekli etkileşimde bulunacağınızı öğrenin.
Dijital Müşteri Deneyimi
Yeni dijital tüketici nasıl davranıyor ve dijital çağda pazarlama nasıl dönüşüyor öğrenin. Güncel tüketici eğilimlerini öğrenin.
Profesyonel Eğitmenler
İTÜ akademisyenlerinin yanı sıra sektörün en önemli isimlerinden en iyi yaklaşımları ve yöntemleri öğrenin.
İTÜ Onaylı Sertifika
Proje ve sınavlarda elde edeceğiniz başarı sonucunda İstanbul Teknik Üniversitesi onaylı sertifika alın.
Güncel Program
Eğitim programımız hem ilgili koordinatörlerimiz hem de eğitmenlerimiz tarafından sürekli güncelenir. Piyasa ihtiyaçlarına göre planlanmış içerik ve örneklerle eğitim alın.
KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?
SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
166. Dönem (Uzaktan Eğitim)
27 TEMMUZ 2024
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 11
167. Dönem (Uzaktan Eğitim)
12 AĞUSTOS 2024
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 7