Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
İtü

işbirliğiyle

Kalite Yöneticiliği Sertifika Programı 30. Dönem (Örgün Eğitim)
İTÜ (İstanbul Teknik Üniversitesi) tarafından onaylı sertifika. Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 24 / 25

Son 1 kontenjan

16 KASIM 2024
Cmt - Paz 10.00 / 17.00
108 Saat
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun, arayarak bilgi verilecektir.

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
NAKİT FİYATI
KREDİ KARTI
30. Dönem (Örgün Eğitim)
16.11.2024
Cmt - Paz 10.00 / 17.00
108
25 / 24 Son 1 kontenjan

Kalite Yöneticiliği Sertifika Programı 30. Dönem (Örgün Eğitim)

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Kalite Yöneticiliği Sertifika Programı, iş ve endüstri hayatında önemli bir eksikliği gidermek ve işletmelerin bu yöndeki taleplerine yanıt vermek amacıyla başlatılmıştır. Bilindiği gibi ‘kalite’ öğesi, işletmelerin rekabet güçlerini artıran temel faktörlerin başında gelmektedir. Programdaki dersler teorik ve uygulamalı olarak İTÜ içinden ve dışından seçkin bir kadro tarafından yürütülmektedir. İşletmelerin kalite bölümlerinin yönetiminde olduğu kadar genel yönetiminde de yer almak isteyen herkesin ihtiyaçlarını karşılayacak düzeyde ve içerikte bir program sunulmaktadır.

Genel Bilgi
KALİTE YÖNETİMİ VE MÜKEMMELLİĞİ

-Kalite Yönetimine Giriş

-Yönetimin Unsurları

-Sistemin Kurulması

-Alt Sistemler İle Kalite Mükemmelliği

-Kalite Ödülleri

PROBLEM ÇÖZME VE ÇAĞDAŞ KALİTE TEKNİKLERİ

Problemlerin sayısallaştırılması ve çözümü ele alınmakta, bunun için çağdaş ve geleneksel kalite tekniklerinden bahsedilmektedir.

STRATEJİK PLANLAMA

Bir işletmede nasıl bir yönetim sistemi kurulması gerektiğinin ve gelecek planlarının ele alınarak değerlendirilmesini sağlamak amacıyla sektörel örneklerle katılımcıları bilgilendirmek.

SÜREÇ VE DOKÜMANTASYON YÖNETİMİ

Süreç yönetimi tanımları, ana ve alt süreçlerden bahsedilecek, süreç haritalarının çıkartılması ve süreç verimliliği gibi konular paylaşılacaktır.

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ VE İÇ TETKİKÇİLİK

Kalite Yönetim Sistemi anlatılacak, iç denetçilikten uygulamalarla bahsedilecek, yapılan sınavı başaranlara “İç Tetkikçi” sertifikası verilecektir.

ISO 45001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ VE İÇ TETKİKÇİLİK

İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi anlatılacak, iç denetçilikten uygulamalarla bahsedilecek, yapılan sınavı başaranlara “İç Tetkikçi” sertifikası verilecektir.

ISO 14001 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ VE İÇ TETKİKÇİLİK

Çevre Yönetim Sistemi ve uygulamaları anlatılacak, sistem standardının gereksinimlerinden bahsedilecek, yapılan sınavı başaranlara “İç Tetkikçi” sertifikası verilecektir

HİZMET KALİTESİ VE YÖNETİMİ

Hizmet üretimi yapan şirketlerin verimlilikleri, hizmet parametreleri, hizmet süreçlerinde iyileştirme gibi konulardan bahsedilip, çeşitli uygulamalarla konu pekiştirilecektir

KALİTE YÖNETİMİNDE SEÇİLMİŞ KONULAR

Günümüzün çağdaş şirketlerinde uygulanan Müşteri İlişkileri Yönetimi, Marka Yönetimi, Benchmarking (Kıyaslama), 5S Temizlik-Düzen-Disiplin, Kalite Ekonomisi, 6 Sigma gibi konular işlenecektir.

 

PROJE YÖNETİMİ

Mal veya hizmet üreten şirketlerin gerek kuruluş aşamasında, gerekse yeni bir operasyonel aktivitede yapılması zorunlu olan aktiviteler ve bunların çizelgelenmesi ile zamansal takibinin yapılması irdelenecektir.

PROFESYONEL DAVRANIŞ VE İLETİŞİM


Tüm çalışanların temel ihtiyaçlarından biri olan iletişim konusu çeşitli testler, uygulamalar ve örnek olaylarla işlenecektir.

Genel Bilgi

Kalite Yöneticiliği Sertifika Programı, iş ve endüstri hayatında önemli bir eksikliği gidermek ve işletmelerin bu yöndeki taleplerine yanıt vermek amacıyla başlatılmıştır. Bilindiği gibi ‘kalite’ öğesi, işletmelerin rekabet güçlerini artıran temel faktörlerin başında gelmektedir. Programdaki dersler teorik ve uygulamalı olarak İTÜ içinden ve dışından seçkin bir kadro tarafından yürütülmektedir. İşletmelerin kalite bölümlerinin yönetiminde olduğu kadar genel yönetiminde de yer almak isteyen herkesin ihtiyaçlarını karşılayacak düzeyde ve içerikte bir program sunulmaktadır.

KALİTE YÖNETİMİ VE MÜKEMMELLİĞİ

-Kalite Yönetimine Giriş

-Yönetimin Unsurları

-Sistemin Kurulması

-Alt Sistemler İle Kalite Mükemmelliği

-Kalite Ödülleri

PROBLEM ÇÖZME VE ÇAĞDAŞ KALİTE TEKNİKLERİ

Problemlerin sayısallaştırılması ve çözümü ele alınmakta, bunun için çağdaş ve geleneksel kalite tekniklerinden bahsedilmektedir.

STRATEJİK PLANLAMA

Bir işletmede nasıl bir yönetim sistemi kurulması gerektiğinin ve gelecek planlarının ele alınarak değerlendirilmesini sağlamak amacıyla sektörel örneklerle katılımcıları bilgilendirmek.

SÜREÇ VE DOKÜMANTASYON YÖNETİMİ

Süreç yönetimi tanımları, ana ve alt süreçlerden bahsedilecek, süreç haritalarının çıkartılması ve süreç verimliliği gibi konular paylaşılacaktır.

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ VE İÇ TETKİKÇİLİK

Kalite Yönetim Sistemi anlatılacak, iç denetçilikten uygulamalarla bahsedilecek, yapılan sınavı başaranlara “İç Tetkikçi” sertifikası verilecektir.

ISO 45001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ VE İÇ TETKİKÇİLİK

İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi anlatılacak, iç denetçilikten uygulamalarla bahsedilecek, yapılan sınavı başaranlara “İç Tetkikçi” sertifikası verilecektir.

ISO 14001 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ VE İÇ TETKİKÇİLİK

Çevre Yönetim Sistemi ve uygulamaları anlatılacak, sistem standardının gereksinimlerinden bahsedilecek, yapılan sınavı başaranlara “İç Tetkikçi” sertifikası verilecektir

HİZMET KALİTESİ VE YÖNETİMİ

Hizmet üretimi yapan şirketlerin verimlilikleri, hizmet parametreleri, hizmet süreçlerinde iyileştirme gibi konulardan bahsedilip, çeşitli uygulamalarla konu pekiştirilecektir

KALİTE YÖNETİMİNDE SEÇİLMİŞ KONULAR

Günümüzün çağdaş şirketlerinde uygulanan Müşteri İlişkileri Yönetimi, Marka Yönetimi, Benchmarking (Kıyaslama), 5S Temizlik-Düzen-Disiplin, Kalite Ekonomisi, 6 Sigma gibi konular işlenecektir.

 

PROJE YÖNETİMİ

Mal veya hizmet üreten şirketlerin gerek kuruluş aşamasında, gerekse yeni bir operasyonel aktivitede yapılması zorunlu olan aktiviteler ve bunların çizelgelenmesi ile zamansal takibinin yapılması irdelenecektir.

PROFESYONEL DAVRANIŞ VE İLETİŞİM


Tüm çalışanların temel ihtiyaçlarından biri olan iletişim konusu çeşitli testler, uygulamalar ve örnek olaylarla işlenecektir.

SERTİFİKA

SERTİFİKA

Başarılı katılımcılar, ’Uzmanlık Sertifikası’ almaya hak kazanacaktır.

Başarı değerlendirmede üniversitemizde uygulanan bağıl not sistemi esas alınmaktadır. Sertifika almaya hak kazanmak için % 70 oranında devam zorunluluğunu yerine getirmek ve İTÜ’nde uygulanan not sistemine göre 4.0 üzerinden 2.5 ortalamayı tutturmak gerekmektedir. Notları ortalama başarı notunun altında kalan katılımcılara ‘Katılım Belgesi’ verilecektir.

 

Değerlendirme yapılırken, Kalite Yöneticiliği programında yer alan her bir ders için ayrı bir sınav uygulanmaktadır.

 

Sertifika alamayan katılımcılar belirli dersleri, ders başına ücret ödeyerek bir sonraki dönemde ve bir kereye mahsus olmak üzere tekrarlayıp puanlarını ortalama başarı notunun üstüne yükselterek ‘Uzmanlık Sertifikası’ almaya hak kazanabilirler.

 

Ayrıca;

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi,
ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi,
ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi

İç Tetkikçilik sınavlarında da başarılı olanlar, ilgili alanlarda İç Tetkikçilik Sertifikası da alabileceklerdir.

Böylece programı başarıyla tamamlayan katılımcılar, 1 adet Uzmanlık Sertifikası ve 3 adet İç Tetkikçi sertifikasının sahibi olacaklardır.

 

kalite-sertifika 

 

 

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Programın hedefi nedir?

Kalite Yöneticiliği Sertifika Programı, İş ve endüstri hayatında önemli bir eksikliği gidermek ve işletmelerin bu yöndeki taleplerine yanıt vermek amacıyla başlatılmıştır. Bilindiği gibi ‘kalite’ öğesi, işletmelerin rekabet güçlerini artıran temel faktörlerin başında gelmektedir. Programdaki dersler teorik ve uygulamalı olarak İTÜ içinden ve dışından seçkin bir kadro tarafından yürütülmektedir. İşletmelerin kalite bölümlerinin yönetiminde olduğu kadar genel yönetiminde de yer almak isteyen herkesin ihtiyaçlarını karşılayacak düzeyde ve içerikte bir program sunulmaktadır.

Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?

Endüstri ve hizmet işletmelerinin kalite ve genel yönetimiyle ilgili olarak kariyerini geliştirmek amacıyla çağdaş kalite yönetimi bilgi ve becerileri edinmek ve ihtiyaç duyulan donanımı kazanmak isteyen Yüksek Öğretim mezunu kişiler bu programa katılabilir.

Programda döküman paylaşımı yapılacak mıdır?

Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle program koordinatörlüğü tarafından materyal paylaşımları gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi ?

Başarılı katılımcılar, ’Uzmanlık Sertifikası’ almaya hak kazanacaktır.
Başarı değerlendirmede üniversitemizde uygulanan bağıl not sistemi esas alınmaktadır. Sertifika almaya hak kazanmak için % 70 oranında devam zorunluluğunu yerine getirmek ve İTÜ’nde uygulanan not sistemine göre 4.0 üzerinden 2.5 ortalamayı tutturmak gerekmektedir. Notları ortalama başarı notunun altında kalan katılımcılara ‘Katılım Belgesi’ verilecektir.

Değerlendirme yapılırken, Kalite Yöneticiliği programında yer alan her bir ders için ayrı bir sınav uygulanmaktadır.

Sertifika alamayan katılımcılar belirli dersleri, ders başına ücret ödeyerek bir sonraki dönemde ve bir kereye mahsus olmak üzere tekrarlayıp puanlarını ortalama başarı notunun üstüne yükselterek ‘Uzmanlık Sertifikası’ almaya hak kazanabilirler.

Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Satın alma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir. 

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, alanı itibariyle kurumların farklı ihtiyaçlarına göre yeniden tasarlanarak uygulanmaktadır. Ekibinizin mevcut çalışmalarına ve belirlediğiniz gelişim hedefine yönelik revizeler yapılarak kurumunuza özel planlama yapılabilir.  

Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz. 

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?