Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
Content Marketing (İçerik Pazarlaması) Eğitimi Workshop
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 14 / 25
04 ARALIK 2024
Çar - Per 19:00 - 22:00
2 Oturum
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
1350.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
1200.00 + %10 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Workshop
04.12.2024
Çar - Per 19:00 - 22:00
6
25 / 14
1350.00 TL + KDV 1200.00 TL + KDV

Content Marketing (İçerik Pazarlaması) Eğitimi Workshop

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Content Marketing, işletmelerin, pazarlama yöneticilerinin, markaların, dijital kanallar üzerinden ya da geleneksel medya aracılığıyla ziyaretçi (takipçi) kitlesi üzerinde marka, işletme, ürün ya da hizmete ilişkin kitleyi bilgilendirici, fonksiyonel hale getirici, merak uyandırıcı, marka – ürün ile bağ kurmalarına yardımcı olmak amacıyla oluşturulmuş görsel, yazılı ve işitsel pazarlama tekniğidir.

 

 

 

Genel Bilgi
Content Marketing (İçerik Pazarlaması) Nedir?

İçerik Pazarlaması Kavramı ve Temel Özellikleri

İçerik Pazarlamasının Avantajları ve Sürecin Dinamikleri

Geleneksel Pazarlama x İçerik Pazarlaması

Temel İçerik Pazarlaması Stratejileri ve KPI’ları

Farklı Sosyal Medya Platformlarında İçerik Pazarlaması

İçerik Kavramı ve İçerik Türleri

İçerik - SEO Uyumunun Önemi

Dijital Kanallarda Sunulacak İçerik Türüne Karar Verme Süreci

Değişen Kullanıcı Profili ve İçerik Üretme Süreci İlişkisi

İçerik Üretme Sürecinin Dinamikleri ve İçerik Optimizasyonu

Sosyal Medyada İçerik Dağıtım Kanalları

Blog Kavramı ve Blog Yazmanın Dinamikleri

Twitter’da İçerik Üretme Dinamikleri

Youtube’da İçerik Üretme Süreci ve Tasarım İlkeleri

Instagram’da İçerik Oluşturma ve Tasarım İlkeleri

Facebook’ta İçerik Üretme Süreci

Genel Bilgi

Content Marketing, işletmelerin, pazarlama yöneticilerinin, markaların, dijital kanallar üzerinden ya da geleneksel medya aracılığıyla ziyaretçi (takipçi) kitlesi üzerinde marka, işletme, ürün ya da hizmete ilişkin kitleyi bilgilendirici, fonksiyonel hale getirici, merak uyandırıcı, marka – ürün ile bağ kurmalarına yardımcı olmak amacıyla oluşturulmuş görsel, yazılı ve işitsel pazarlama tekniğidir.

 

 

 

Content Marketing (İçerik Pazarlaması) Nedir?

İçerik Pazarlaması Kavramı ve Temel Özellikleri

İçerik Pazarlamasının Avantajları ve Sürecin Dinamikleri

Geleneksel Pazarlama x İçerik Pazarlaması

Temel İçerik Pazarlaması Stratejileri ve KPI’ları

Farklı Sosyal Medya Platformlarında İçerik Pazarlaması

İçerik Kavramı ve İçerik Türleri

İçerik - SEO Uyumunun Önemi

Dijital Kanallarda Sunulacak İçerik Türüne Karar Verme Süreci

Değişen Kullanıcı Profili ve İçerik Üretme Süreci İlişkisi

İçerik Üretme Sürecinin Dinamikleri ve İçerik Optimizasyonu

Sosyal Medyada İçerik Dağıtım Kanalları

Blog Kavramı ve Blog Yazmanın Dinamikleri

Twitter’da İçerik Üretme Dinamikleri

Youtube’da İçerik Üretme Süreci ve Tasarım İlkeleri

Instagram’da İçerik Oluşturma ve Tasarım İlkeleri

Facebook’ta İçerik Üretme Süreci

AVANTAJLAR

AVANTAJLAR

Sayısallaşma ve teknolojilerin dönüşümüyle birlikte dijital ortamlara taşınan medya okur-yazarlığı, artan e-ticaret alışkanlıkları ve hayatımızın parçası olan sosyal paylaşım platformları ise geleneksel yazılı, görsel ve işitsel medyada ürünlerini pazarlama faaliyetleri gösteren firmalar için yeni bir pazarlama alanı olarak görülmüştür ve Content Marketing’de kendini bu değişimin akışına bırakarak yöntemini geliştirmiştir.

 

SERTİFİKA

SERTİFİKA

Mindset Institute tarafından düzenlenen Startup’lar için Content Marketing eğitimini tamamlayan tüm katılımcılarımıza “Katılım Sertifikası” verilecektir.

KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?

Pazarlama departmanı çalışanları, marka, iş zekâsı, iş geliştirme, pazarlama, reklam uzmanları, dijital pazarlama alanında kariyer hedefi olan herkesin katılımına açıktır.

Doküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin ardından program koordinatörlüğü tarafından materyal paylaşımı gerçekleştirilecektir.

 

Eğitimde uygulama yapılacak mı?

Case çalışmaları ile pekiştirme yapılmaktadır.

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi ?

Mindset Institute tarafından düzenlenen Content Marketing (İçerik Pazarlaması) Eğitimini tamamlayan tüm katılımcılarımıza “Katılım Sertifikası” verilecektir.

 

Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir ?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Satın alma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir. 

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanabilmektedir.

Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?