Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
işbirliğiyle

işbirliğiyle

Dijital Pazarlama Bootcamp Yeni Dönem - Boğaziçi Üniversitesi Sertifikalı
Bu program süresince elde edeceğiniz teorik ve pratik bilgilerle başlangıç yapacak ve kurumların aradığı bir profesyonel olacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 14 / 25
24 ARALIK 2024
Sal 19:00 / 22:00
6 Ay
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
58500.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
49500.00 + %10 KDV
Program Ücreti
39000.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
33000.00 + %10 KDV
Program Ücreti
58500.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
49500.00 + %10 KDV
Program Ücreti
39000.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
33000.00 + %10 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
NAKİT FİYATI
KREDİ KARTI
Yeni Dönem - Boğaziçi Üniversitesi Sertifikalı
24.12.2024
Sal 19:00 / 22:00
6 Ay
25 / 14
49500.00 TL + KDV 58500.00 TL + KDV
Yeni Dönem
24.12.2024
Sal 19:00 / 22:00
6 Ay
25 / 14
33000.00 TL + KDV 39000.00 TL + KDV
Yeni Dönem - Boğaziçi Üniversitesi Sertifikalı
28.12.2024
Cmt 10:00 / 13:00
6 Ay
25 / 11
49500.00 TL + KDV 58500.00 TL + KDV
Yeni Dönem
28.12.2024
Cmt 10:00 / 13:00
6 Ay
25 / 11
33000.00 TL + KDV 39000.00 TL + KDV

Dijital Pazarlama Bootcamp Yeni Dönem - Boğaziçi Üniversitesi Sertifikalı

444 1 476
Yenilikçi Bootcamp Programlarımızla Kariyer Yolcuğunuza Hızlı ve Güvenle Başlayın!
Yenilikçi Bootcamp Programlarımızla Kariyer Yolcuğunuza Hızlı ve Güvenle Başlayın!
Teknik becerilerinizi geliştirin
Güncel ve kapsamlı eğitim içeriği ile popüler araçları ve teknikleri öğrenerek kişisel gelişiminizi tamamlayın.
Uygulayarak Öğrenin
Sektörün ihtiyacına göre güncel konulardan seçilmiş projeler geliştirin. Öğrendiklerinizi hemen uygulayarak bütün yönleriyle keşfedin.
Uzmanlaşma
Mindset'in güncel ve kapsamlı eğitim içeriği katılımcıları rekabetçi pazarlara hazırlar. Sizi farklı kılacak, disiplinlerarası beceri seti geliştirmenizi destekler. Bire bir mentor ve eğitmen desteği ile zorlandığınız her konuyu çözüme kavuşturarak ilerleyin.
Kariyer Koçluğu
Size özel atanan kariyer planlama uzmanı sizi yakından tanır, kariyer hedeflerinize uygun en doğru planlamayı yapar. Sizinle birebir çalışır. Ayrıca bir iş arama stratejisi oluşturmak, başvuru materyallerinizin tasarımı konusunda destekler.
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Dijital Pazarlama Bootcamp ile sektör ihtiyaçlarında uzmanlaş, geleceğine yön ver. Uzman eğitimen ve mentorlerin rehberliğinde proje tabanlı eğitim modeli ile sektörün ihtiyaç duyduğu tüm kritik becerilere sahip ol.

Genel Bilgi
Dijital Pazarlama Stratejisi

Dijital pazarlamanın temelleri öğrenerek sağlam bir altyapı oluşturacak, programın sonraki adımlarında karşına çıkacak ileri düzey uygulamalara hazırlanacaksın.



Pazarlama İletişimi Tasarım Süreçleri

  • Dijital dünyada müşteri davranışlarını, güncel medya tüketim raporlarını kullanarak gözlemleyeceksin.

  • Dijital pazarlamada dünyasındaki trend uygulamaları ve yöntemlerini göreceksin.

  • Pazarlama iletişim kampanyalarını oluşturan bileşenleri öğreneceksin.

  • Ajanslarla tasarım oluşturma süreçlerini koordine edebilmek için brief-debiref süreçlerini inceleyeceksin.

 

Dijital Pazarlama Stratejisi

  • Medya tiplerinin ve dijital iletişim kanallarının stratejik önemini, kullanım amaçlarını ve yönetim dinamiklerini öğreneceksin.

  • Kampanya performans ölçüm metriklerinin neler olduğunu, nasıl hesaplandığını, hangi koşullarda kullanıldıklarını anlayacaksın.

  • Pazarlama hunisi ile müşterilerin satın alma sürecini anlayacak, sürecin her aşamasında hedef odaklı alabileceğin pazarlama aksiyonlarını öğreneceksin.

  • SMART yöntemi ile doğru hedef verme metodolojisini deneyimleyeceksin.

  • Pazarlama hedeflerine uygun iletişim medya karması oluşturacaksın.

 

İçerik Pazarlama

  • İçeriğin pazarlama iletişimindeki konumunu, kampanyaların hedeflenen başarıyı elde etmesindeki rolünü anlayacaksın.

  • İçeriğin farklı iletişim kanallarında kullanıma uygun üretimi ve sürecin dinamiklerini öğreneceksin.

  • Sektör ve rekabet unsurlarını da dikkate alarak içerik takvimi hazırlayacaksın.

     

Google Ads ile Reklamcılık

Günümüz webistesi trafiğinin en büyük payına sahip olan Google arama motoru ve Google ekosisiteminde yer alan GDN'e dahil websiteleri ve youtube mecralarında reklam vermeyi öğreceksin.


Google Arama Motoru Reklamları

  • Google Ads'te reklam hesabı açacak ve hedeflerinize uygun kampanya hiyerarşisinii oluşturacaksın.

  • Google'da reklamcılığın temel kavramları olan açık arttırma ve teklif verme kavramlarını anlayacaksın.

  • Google arama sonuçlarında reklamlarınızın görüntüleceği anahtar kelimeleri belirleyecek ve önceliklendireceksin..

  • Etkileşim alacak reklamlar oluşturabileceğin yöntemleri deneyimeyeceksin.

  • Rekabet analizi yapmanızı sağlayacak araçları kullanmayı ve verileri yorumlamayı öğreneceksin.

     

Google Görüntülü Reklamcılık

  • Google Görüntülü Reklam Ağı'nda hedeflerine uygun kitle ve mecra seçimi yapabileceksin.

  • Audience Manager ile alternatif metodlarla hedef kitleler oluşturacaksın.

  • İlgi çekecek reklam görselleri oluşturmanın ipuçlarını öğreneceksin.

  • Discovery reklamları ile yeni hedef kitlelere ulaşabileceğin reklam modellerini deneyimleyeceksin.

     

Youtube'da Video Pazarlama

  • En büyük ikinci arama motoru olan Youtube'un güncel kullanıcı alışkanlarını göreceksin.

  • Video reklam modellerini ve kullanım amaçlarını, tasarım aşamasında dikkat etmen gerekenleri öğreneceksin.

  • Kendi youtube kanalındaki videoların organik yöntemlerle daha fazla izlenmesi için takip etmen gereken Video SEO unsurlarını inceleyeceksin.

     

Sosyal Medya Yönetimi ve Influencer Pazarlama

Sosyal medya platformlarını derinlemesine tanıyacak; etkin bir strateji oluşturmak için özelliklerini, faydalarını ve kısıtlarını inceleyeceksin. Takipçi kitlesi oluşturacak ve etkileşim sağlayacak paylaşımlar için içerik oluşturmayı öğreneceksin. Influencer'larda en etkin çalışma metodlarını göreceksin.


Sosyal Medya Platformları

  • Facebook, Instagram, Youtube ve Tiktok başta olmak üzere sosyal medya platformlarının ortaya çıkış ve yaygınlaşma hikayesini öğreneceksin.

  • Sosyal medyadaki kullanıcı davranışlarını takip ve analiz edebileceğin kaynakları deneyimleyeceksin.

  • Sosyal medya araçları ile rekabet analizi yapacak, sektörde standard hale gelmiş en iyi uygulamaları inceleyeceksin.

  • Sosyal dinleme ile trendleri takip edeceksin.

 

Sosyal Medya Yönetimi

  • Sosyal medya platformlarında marka olarak hesap açacak, takipçi kitlesi oluşturmanın metodlarını öğreneceksin.

  • Etkileşim alacak içerik paylaşım planları hazırlayacaksın.

  • Platform açarlarını kullanarak takipçi kitleni ve paylaşımların performansını analiz edeceksin.

  • Müşteri hizmetleri iletişim kanalı olarak sosyal medya mecralarını inceleyeceksin.

     

Influencer Pazarlama

  • Markanız için doğru işbirliği, doğru influencer'ı nasıl tespit edebileceğini öğreneceksin.

  • Makro ve mikro influencer tanımlarını ve çalışma koşullarını göreceksin.

  • Influencer'ların takipçi kitlesini analiz edebilecek, önceki işbirliklerinden hareketle proje maliyetlerini doğru metriklerle hesaplayabileceksin.

  • Paylaşım sürecini tasarlayacak, olası sorun ve krizleri engellemenin yollarını deneyimleceksin.

  • Youtube kanalları ile işbirliği geliştirecek, sponsorluk projeleri yapabileceksin.

     

Sosyal Medya Pazarlama

Sosyal medya platformlarında pazarlama amaçlarına uygun reklam kampanyaları düzenlemeyi öğreneceksin.



Meta Business Manager Kullanımı

  • Meta'da işletme ve reklam hesabı açabileceksin.

  • Hesabının kalitesini takip edecek, kalite arttırıcı ipuçlarını öğreneceksin.

  • Pixel kodunu websitene entegre edecek, işletmene özel dönüşümler tanımlayabileceksin.

     

Meta (Facebook & Instagram) Reklamcılık

  • Meta platformlarında hedeflerine uygun kampanya hiyerarşisi oluşturacaksın.

  • İşletme hedeflerine uygun kampanya amaçlarını tespit edeceksin.

  • Hedef kitle oluşturma tekniklerini öğreneceksin.

  • Bütçe belirleyecek, amaçlarına uygun teklif stratejilerini kullanacaksın.

  • Etkileşim getirecek reklam kreatifleri oluşturabileceksin.

     

Twitter, Tiktok, Linkedin

  • Twitter, Tiktok ve Linkedin reklam platformlarını öğrenecek, her platforma özel kampanya taktiklerini deneyimleyeceksin.

     

SEO

Google organik arama sonuçlarında hedeflediğin kelimelerde üst sıralarda yer alman ve ücretsiz websitesi trafiği elde etmen için yapılması gerekenleri uygulamaları ile öğreneceksin.



SEO - Temel Kavramlar

  • Google'ın bir websitesini nasıl indekslediğini, websitesini Google'ın gözünden görerek öğrenecek, sıralama algoritmasının bileşenlerinin ne olduğunu göreceksin.

  • Arama sorgu tiplerini ve bu sınıflandırmanın nasıl yapıldığını öğrenerek kendi öneceliklerini belirleyebileceksin.

  • Hangi anahtar kelimelere yatırım yapman gerektiğine, rekabet ettiğin diğer websitelerini ve sekröü analiz ederek karar verebileceksin.

  • Arama sonuç sayfasında yer alan zengin içerikleri kendi siten için oluşturabileceksin.

     

Teknik SEO

  • Google organic arama sonuçlarında üst sıralarda yer alabilmek için sıralama algoritması uyumlu bir websitesinin teknik gereksinimlerini öğreneceksin.

  • Websitendeki teknik sorunların tespiti için kullanabileceğin SEO araçları ile ilgili bilgi sahibi olacaksın.

  • Google Search Console kurulumunu ve kullanımını deneyimleyeceksin.

  • Websitende yaşabileceğin teknik sorunları çözümü için başvurabileceğin kaynakları öğreneceksin.

     

On-Page & Off-Page SEO

  • Hedeflediğin anahtar kelimeler için websitende oluşturman gereken içeriklerle ilgili bilgi sahibi olacaksın.

  • Eşsiz içerikler oluşturabilecek, resim ve video içerikleri websitende Google uyumlu olarak konumlandırabileceksin.

  • Websitene kaliteli backlinkler bulmak için kullanabilieceğin araçları öğrenecek, rekabet analizi yapabileceksin.

  • Uçtan uca backlink edinme sürecini yönetebileceksin.

  • SEO checklistlerle kendi websiteni denetleyebilecek, otokontrol süreçleri oluşturabileceksin.

     

Email Pazarlama & Omnichannel Pazarlama & Mobil Pazarlama

Email pazarlama ile mevcut müşterilerinle iletişim kurmayı, Omnichannel Pazarlama ile sadece web sitene değil fiziksel işletmelere (mağazalara) trafik yönlendirmeyi öğreneceksin. Mobil Pazarlama ile hedef kitlene mobil cihazlardan verimli bir şeklide erişmenin ve deneyimi yönetmenin dinamiklerini inceleyeceksin.



Email Pazarlama

  • Persona, Müşteri Yolculu gibi CRM'in kritik konu başlıklarını öğreneceksin.

  • Mevcut müşterilerine yönetlik veritabanı pazarlama kampanyaları düzenleyebileceksin.

  • Email pazarlama süreçlerini uçtan uca tasarlayabileceksin.

  • Email kampanyalarıın için her aşamada A/B test senaryoları oluşturabilecek ve süreci optimize edebileceksin.

  • Web push ve app push kampanyaları düzenleyeceksin.

     

Omnichannel Pazarlama

  • Dijital reklamlarla fiziksel mağazalara trafik yönlendirmenin dinamiklerini öğreneceksin.

  • Google My Business hesabı kuracak, local SEO çalışmaları ile mağazanı dijital ortamlardaki görünürlüğünü sağlayabileceksin.

  • Google, Apple, Yandex gibi haritalarda mağazalarını kaydebileceksin.

     

Mobil Pazarlama

  • Mobile wep ve mobile app uygulamaları arasındaki farklarını ve yönetim dinamiklerini öğreneceksin.

  • Mobile-first tasarım yaklaşımını ve bu yaklaşımın süreçlere etkilerini gözlemleyeceksin.

  • Mobil analitik ile mobil cihazlardan gerçekleşen davranışsal ve işlemsel verileri analiz edebileceksin.

     

     

Ürün Odaklı Pazarlama & Google Analytics ile Veri Analizi ve Görselleştirme

Ürün odaklı kampanya uygulama süreçleri ve platformları ile işletmene direkt satış katkısı sağlamayı öğreneceksin. Google Analytics ile hem web sitendeki kullanıcıların davranışlarını hem de reklam kampanyalarının performansını analiz etmeyi, veriyi nasıl görselleştireceğini ve işgörü oluşturmayı deneyimleyeceksin.



Ürün Odaklı Reklam Kampanyaları

  • Google Merchant Center hesabı açacak ve Google'da Shopping kampanyaları düzenleyebileceksin.

  • XML tabanlı ürün listesi içeren dosyalar oluşturabileceksin.

  • Remarketing kavramını, hedef kitle oluşturmayı ve kitleye göre iletişim mesajını çeşitlendirmeyi öğreneceksin.

  • Google ve Meta platformalarında remarketing kampanyaları kurgulayabileceksin.

  • Fiyat karşılaştırma sitelerine websiteni entagre edebileceksin.

     

Google Analytics

  • Google Analytics hesabı kuracak, diğer reklam platformaları ile entagre edebileceksin.

  • Arayüz yapısını inceleyecek, boyut ve metrikleri kullanarak çok katmanlı analizler yapabileceksin.

  • Trafik kanallarını tanıyacak, kendi dinamiklerine göre kişiselleştirilmiş kanal tanımları oluşturabileceksin.

  • Dönüşüm tanımlarını ve nasıl oluşturulduğunu öğreneceksin.

  • E-ticaret sitesi için Google Analytics yapılandırmasını göreceksin.

     

Analiz ve Veri Görselleştirme

  • Google Ads ve Meta platformalarının standard raporlarını görecek, kişiselleştirilmiş raporlar oluşturabileceksin.

  • Google Analytics'te dashboard'lar, otomatize raporlar tasarlayabileceksin.

  • Google Looker Studio'daki standard şablonlara kendi Analytics ve reklam hesaplarını bağlayabileceksin.

  • Looker Studio'da kendi ihtiyaçlarına yönelik raporlar tasarlayabilecek verileri görselleştirmeyi, grafiklerle zenginleştirmeyi öğreneceksin.

     

Dönüşüm Optimizasyonu & Kullanırlabilirlik (UX & UI) & Kriz Yönetimi

Web sitendeki dönüşümü arttırmanın yöntemlerini inceleyeceksin.Kullanılabilirlik konusunda yapılacak pratik çalışmalarla kullanıcılarının deneyimini geliştireceksin. Pazarlama iletişiminde karışalabileceğiniz krizleri nasıl yöneteceğini öğreneceksin.



Dönüşüm Optimizasyonu

  • Websiteleri için farklı dönüşüm tanımlarını, teknik olarak nasıl kurgulanacağını öğreneceksin.

  • Açılış sayfasının bileşenlerini ve dönüşümü arttırmak alınabilecek aksiyonları göreceksin.

  • Websitesinde kişiselleştirme örneklerini inceleyeceksin.

  • Site içi arama sonuçlarını oluşturacak algoritmayı anlayacak, listeleme sayfaları için farklı önceliklendirme metodları geliştirebileceksin.

  • Tavsiye motorlarının çalışma prensiplerini öğrenecek, websitesine entegrasyon süreçlerini yönetebileceksin.

     

Kullanırlanabilirlik (UX & UI) Süreçleri

  • UX ve UI kavramlarını örnekler ve vaka analizleri ile inceleyeceksin.

  • Websitesinin tasarım ve fonksiyonel bileşenlerini için kullanılabilirlik testleri yapabileceksin.

  • Tasarım odaklı düşünme yaklaşımını öğreneceksin.

  • Websitesi için müşteri yolculuk haritası çıkarabileceksin.

     

Pazarlama İletişimde Kriz Yönetimi  

  • Marka itibarının pazarlama iletişiminde korunması ile ilgili prensipleri öğreneceksin.

  • Kriz kavramını, oraya çıkma sebeplerini ve önleme metodlarını örnek olaylarla inceleyeceksin.

  • Kriz yönetiminde şirket içi rolleri ve sorumluluk paylaşımını göreceksin.

  • Sosyal medya özelinde kriz yönetimi dinamiklerini ve kriz sonrası iletişim yöntemlerini öğreneceksin.

     

Genel Bilgi

Dijital Pazarlama Bootcamp ile sektör ihtiyaçlarında uzmanlaş, geleceğine yön ver. Uzman eğitimen ve mentorlerin rehberliğinde proje tabanlı eğitim modeli ile sektörün ihtiyaç duyduğu tüm kritik becerilere sahip ol.

Dijital Pazarlama Stratejisi

Dijital pazarlamanın temelleri öğrenerek sağlam bir altyapı oluşturacak, programın sonraki adımlarında karşına çıkacak ileri düzey uygulamalara hazırlanacaksın.



Pazarlama İletişimi Tasarım Süreçleri

  • Dijital dünyada müşteri davranışlarını, güncel medya tüketim raporlarını kullanarak gözlemleyeceksin.

  • Dijital pazarlamada dünyasındaki trend uygulamaları ve yöntemlerini göreceksin.

  • Pazarlama iletişim kampanyalarını oluşturan bileşenleri öğreneceksin.

  • Ajanslarla tasarım oluşturma süreçlerini koordine edebilmek için brief-debiref süreçlerini inceleyeceksin.

 

Dijital Pazarlama Stratejisi

  • Medya tiplerinin ve dijital iletişim kanallarının stratejik önemini, kullanım amaçlarını ve yönetim dinamiklerini öğreneceksin.

  • Kampanya performans ölçüm metriklerinin neler olduğunu, nasıl hesaplandığını, hangi koşullarda kullanıldıklarını anlayacaksın.

  • Pazarlama hunisi ile müşterilerin satın alma sürecini anlayacak, sürecin her aşamasında hedef odaklı alabileceğin pazarlama aksiyonlarını öğreneceksin.

  • SMART yöntemi ile doğru hedef verme metodolojisini deneyimleyeceksin.

  • Pazarlama hedeflerine uygun iletişim medya karması oluşturacaksın.

 

İçerik Pazarlama

  • İçeriğin pazarlama iletişimindeki konumunu, kampanyaların hedeflenen başarıyı elde etmesindeki rolünü anlayacaksın.

  • İçeriğin farklı iletişim kanallarında kullanıma uygun üretimi ve sürecin dinamiklerini öğreneceksin.

  • Sektör ve rekabet unsurlarını da dikkate alarak içerik takvimi hazırlayacaksın.

     

Google Ads ile Reklamcılık

Günümüz webistesi trafiğinin en büyük payına sahip olan Google arama motoru ve Google ekosisiteminde yer alan GDN'e dahil websiteleri ve youtube mecralarında reklam vermeyi öğreceksin.


Google Arama Motoru Reklamları

  • Google Ads'te reklam hesabı açacak ve hedeflerinize uygun kampanya hiyerarşisinii oluşturacaksın.

  • Google'da reklamcılığın temel kavramları olan açık arttırma ve teklif verme kavramlarını anlayacaksın.

  • Google arama sonuçlarında reklamlarınızın görüntüleceği anahtar kelimeleri belirleyecek ve önceliklendireceksin..

  • Etkileşim alacak reklamlar oluşturabileceğin yöntemleri deneyimeyeceksin.

  • Rekabet analizi yapmanızı sağlayacak araçları kullanmayı ve verileri yorumlamayı öğreneceksin.

     

Google Görüntülü Reklamcılık

  • Google Görüntülü Reklam Ağı'nda hedeflerine uygun kitle ve mecra seçimi yapabileceksin.

  • Audience Manager ile alternatif metodlarla hedef kitleler oluşturacaksın.

  • İlgi çekecek reklam görselleri oluşturmanın ipuçlarını öğreneceksin.

  • Discovery reklamları ile yeni hedef kitlelere ulaşabileceğin reklam modellerini deneyimleyeceksin.

     

Youtube'da Video Pazarlama

  • En büyük ikinci arama motoru olan Youtube'un güncel kullanıcı alışkanlarını göreceksin.

  • Video reklam modellerini ve kullanım amaçlarını, tasarım aşamasında dikkat etmen gerekenleri öğreneceksin.

  • Kendi youtube kanalındaki videoların organik yöntemlerle daha fazla izlenmesi için takip etmen gereken Video SEO unsurlarını inceleyeceksin.

     

Sosyal Medya Yönetimi ve Influencer Pazarlama

Sosyal medya platformlarını derinlemesine tanıyacak; etkin bir strateji oluşturmak için özelliklerini, faydalarını ve kısıtlarını inceleyeceksin. Takipçi kitlesi oluşturacak ve etkileşim sağlayacak paylaşımlar için içerik oluşturmayı öğreneceksin. Influencer'larda en etkin çalışma metodlarını göreceksin.


Sosyal Medya Platformları

  • Facebook, Instagram, Youtube ve Tiktok başta olmak üzere sosyal medya platformlarının ortaya çıkış ve yaygınlaşma hikayesini öğreneceksin.

  • Sosyal medyadaki kullanıcı davranışlarını takip ve analiz edebileceğin kaynakları deneyimleyeceksin.

  • Sosyal medya araçları ile rekabet analizi yapacak, sektörde standard hale gelmiş en iyi uygulamaları inceleyeceksin.

  • Sosyal dinleme ile trendleri takip edeceksin.

 

Sosyal Medya Yönetimi

  • Sosyal medya platformlarında marka olarak hesap açacak, takipçi kitlesi oluşturmanın metodlarını öğreneceksin.

  • Etkileşim alacak içerik paylaşım planları hazırlayacaksın.

  • Platform açarlarını kullanarak takipçi kitleni ve paylaşımların performansını analiz edeceksin.

  • Müşteri hizmetleri iletişim kanalı olarak sosyal medya mecralarını inceleyeceksin.

     

Influencer Pazarlama

  • Markanız için doğru işbirliği, doğru influencer'ı nasıl tespit edebileceğini öğreneceksin.

  • Makro ve mikro influencer tanımlarını ve çalışma koşullarını göreceksin.

  • Influencer'ların takipçi kitlesini analiz edebilecek, önceki işbirliklerinden hareketle proje maliyetlerini doğru metriklerle hesaplayabileceksin.

  • Paylaşım sürecini tasarlayacak, olası sorun ve krizleri engellemenin yollarını deneyimleceksin.

  • Youtube kanalları ile işbirliği geliştirecek, sponsorluk projeleri yapabileceksin.

     

Sosyal Medya Pazarlama

Sosyal medya platformlarında pazarlama amaçlarına uygun reklam kampanyaları düzenlemeyi öğreneceksin.



Meta Business Manager Kullanımı

  • Meta'da işletme ve reklam hesabı açabileceksin.

  • Hesabının kalitesini takip edecek, kalite arttırıcı ipuçlarını öğreneceksin.

  • Pixel kodunu websitene entegre edecek, işletmene özel dönüşümler tanımlayabileceksin.

     

Meta (Facebook & Instagram) Reklamcılık

  • Meta platformlarında hedeflerine uygun kampanya hiyerarşisi oluşturacaksın.

  • İşletme hedeflerine uygun kampanya amaçlarını tespit edeceksin.

  • Hedef kitle oluşturma tekniklerini öğreneceksin.

  • Bütçe belirleyecek, amaçlarına uygun teklif stratejilerini kullanacaksın.

  • Etkileşim getirecek reklam kreatifleri oluşturabileceksin.

     

Twitter, Tiktok, Linkedin

  • Twitter, Tiktok ve Linkedin reklam platformlarını öğrenecek, her platforma özel kampanya taktiklerini deneyimleyeceksin.

     

SEO

Google organik arama sonuçlarında hedeflediğin kelimelerde üst sıralarda yer alman ve ücretsiz websitesi trafiği elde etmen için yapılması gerekenleri uygulamaları ile öğreneceksin.



SEO - Temel Kavramlar

  • Google'ın bir websitesini nasıl indekslediğini, websitesini Google'ın gözünden görerek öğrenecek, sıralama algoritmasının bileşenlerinin ne olduğunu göreceksin.

  • Arama sorgu tiplerini ve bu sınıflandırmanın nasıl yapıldığını öğrenerek kendi öneceliklerini belirleyebileceksin.

  • Hangi anahtar kelimelere yatırım yapman gerektiğine, rekabet ettiğin diğer websitelerini ve sekröü analiz ederek karar verebileceksin.

  • Arama sonuç sayfasında yer alan zengin içerikleri kendi siten için oluşturabileceksin.

     

Teknik SEO

  • Google organic arama sonuçlarında üst sıralarda yer alabilmek için sıralama algoritması uyumlu bir websitesinin teknik gereksinimlerini öğreneceksin.

  • Websitendeki teknik sorunların tespiti için kullanabileceğin SEO araçları ile ilgili bilgi sahibi olacaksın.

  • Google Search Console kurulumunu ve kullanımını deneyimleyeceksin.

  • Websitende yaşabileceğin teknik sorunları çözümü için başvurabileceğin kaynakları öğreneceksin.

     

On-Page & Off-Page SEO

  • Hedeflediğin anahtar kelimeler için websitende oluşturman gereken içeriklerle ilgili bilgi sahibi olacaksın.

  • Eşsiz içerikler oluşturabilecek, resim ve video içerikleri websitende Google uyumlu olarak konumlandırabileceksin.

  • Websitene kaliteli backlinkler bulmak için kullanabilieceğin araçları öğrenecek, rekabet analizi yapabileceksin.

  • Uçtan uca backlink edinme sürecini yönetebileceksin.

  • SEO checklistlerle kendi websiteni denetleyebilecek, otokontrol süreçleri oluşturabileceksin.

     

Email Pazarlama & Omnichannel Pazarlama & Mobil Pazarlama

Email pazarlama ile mevcut müşterilerinle iletişim kurmayı, Omnichannel Pazarlama ile sadece web sitene değil fiziksel işletmelere (mağazalara) trafik yönlendirmeyi öğreneceksin. Mobil Pazarlama ile hedef kitlene mobil cihazlardan verimli bir şeklide erişmenin ve deneyimi yönetmenin dinamiklerini inceleyeceksin.



Email Pazarlama

  • Persona, Müşteri Yolculu gibi CRM'in kritik konu başlıklarını öğreneceksin.

  • Mevcut müşterilerine yönetlik veritabanı pazarlama kampanyaları düzenleyebileceksin.

  • Email pazarlama süreçlerini uçtan uca tasarlayabileceksin.

  • Email kampanyalarıın için her aşamada A/B test senaryoları oluşturabilecek ve süreci optimize edebileceksin.

  • Web push ve app push kampanyaları düzenleyeceksin.

     

Omnichannel Pazarlama

  • Dijital reklamlarla fiziksel mağazalara trafik yönlendirmenin dinamiklerini öğreneceksin.

  • Google My Business hesabı kuracak, local SEO çalışmaları ile mağazanı dijital ortamlardaki görünürlüğünü sağlayabileceksin.

  • Google, Apple, Yandex gibi haritalarda mağazalarını kaydebileceksin.

     

Mobil Pazarlama

  • Mobile wep ve mobile app uygulamaları arasındaki farklarını ve yönetim dinamiklerini öğreneceksin.

  • Mobile-first tasarım yaklaşımını ve bu yaklaşımın süreçlere etkilerini gözlemleyeceksin.

  • Mobil analitik ile mobil cihazlardan gerçekleşen davranışsal ve işlemsel verileri analiz edebileceksin.

     

     

Ürün Odaklı Pazarlama & Google Analytics ile Veri Analizi ve Görselleştirme

Ürün odaklı kampanya uygulama süreçleri ve platformları ile işletmene direkt satış katkısı sağlamayı öğreneceksin. Google Analytics ile hem web sitendeki kullanıcıların davranışlarını hem de reklam kampanyalarının performansını analiz etmeyi, veriyi nasıl görselleştireceğini ve işgörü oluşturmayı deneyimleyeceksin.



Ürün Odaklı Reklam Kampanyaları

  • Google Merchant Center hesabı açacak ve Google'da Shopping kampanyaları düzenleyebileceksin.

  • XML tabanlı ürün listesi içeren dosyalar oluşturabileceksin.

  • Remarketing kavramını, hedef kitle oluşturmayı ve kitleye göre iletişim mesajını çeşitlendirmeyi öğreneceksin.

  • Google ve Meta platformalarında remarketing kampanyaları kurgulayabileceksin.

  • Fiyat karşılaştırma sitelerine websiteni entagre edebileceksin.

     

Google Analytics

  • Google Analytics hesabı kuracak, diğer reklam platformaları ile entagre edebileceksin.

  • Arayüz yapısını inceleyecek, boyut ve metrikleri kullanarak çok katmanlı analizler yapabileceksin.

  • Trafik kanallarını tanıyacak, kendi dinamiklerine göre kişiselleştirilmiş kanal tanımları oluşturabileceksin.

  • Dönüşüm tanımlarını ve nasıl oluşturulduğunu öğreneceksin.

  • E-ticaret sitesi için Google Analytics yapılandırmasını göreceksin.

     

Analiz ve Veri Görselleştirme

  • Google Ads ve Meta platformalarının standard raporlarını görecek, kişiselleştirilmiş raporlar oluşturabileceksin.

  • Google Analytics'te dashboard'lar, otomatize raporlar tasarlayabileceksin.

  • Google Looker Studio'daki standard şablonlara kendi Analytics ve reklam hesaplarını bağlayabileceksin.

  • Looker Studio'da kendi ihtiyaçlarına yönelik raporlar tasarlayabilecek verileri görselleştirmeyi, grafiklerle zenginleştirmeyi öğreneceksin.

     

Dönüşüm Optimizasyonu & Kullanırlabilirlik (UX & UI) & Kriz Yönetimi

Web sitendeki dönüşümü arttırmanın yöntemlerini inceleyeceksin.Kullanılabilirlik konusunda yapılacak pratik çalışmalarla kullanıcılarının deneyimini geliştireceksin. Pazarlama iletişiminde karışalabileceğiniz krizleri nasıl yöneteceğini öğreneceksin.



Dönüşüm Optimizasyonu

  • Websiteleri için farklı dönüşüm tanımlarını, teknik olarak nasıl kurgulanacağını öğreneceksin.

  • Açılış sayfasının bileşenlerini ve dönüşümü arttırmak alınabilecek aksiyonları göreceksin.

  • Websitesinde kişiselleştirme örneklerini inceleyeceksin.

  • Site içi arama sonuçlarını oluşturacak algoritmayı anlayacak, listeleme sayfaları için farklı önceliklendirme metodları geliştirebileceksin.

  • Tavsiye motorlarının çalışma prensiplerini öğrenecek, websitesine entegrasyon süreçlerini yönetebileceksin.

     

Kullanırlanabilirlik (UX & UI) Süreçleri

  • UX ve UI kavramlarını örnekler ve vaka analizleri ile inceleyeceksin.

  • Websitesinin tasarım ve fonksiyonel bileşenlerini için kullanılabilirlik testleri yapabileceksin.

  • Tasarım odaklı düşünme yaklaşımını öğreneceksin.

  • Websitesi için müşteri yolculuk haritası çıkarabileceksin.

     

Pazarlama İletişimde Kriz Yönetimi  

  • Marka itibarının pazarlama iletişiminde korunması ile ilgili prensipleri öğreneceksin.

  • Kriz kavramını, oraya çıkma sebeplerini ve önleme metodlarını örnek olaylarla inceleyeceksin.

  • Kriz yönetiminde şirket içi rolleri ve sorumluluk paylaşımını göreceksin.

  • Sosyal medya özelinde kriz yönetimi dinamiklerini ve kriz sonrası iletişim yöntemlerini öğreneceksin.

     

Uygulamalı ve Proje Tabanlı eğitim modeli.Kariyer desteği ile eğitime devam ederken işe başlayın.
Bootcamp programlarımızda sektörün güncel ihtiyaçlarına uygun deneyim kazanın.

Öğrenirken ve uygularken güçlü bir portfolyo hazırlayın, kariyer yolculuğunuza erken başlayın.

Portfolyonuzu, uçtan uca kapsamlı projelerle donatarak, sektördeki görünürlüğünüzü inşa edin. Türkiye'nin en iyi şirketlerinde yer bulmak için bir kariyer planı oluşturun.

İşbirliğine dayalı öğrenme modeli ve akran öğrenmesi ile sınıf içi etkileşimi yoğun takım çalışmasına teşvik eden bir öğrenme ortamı ile emin adımlarla ilerleyin.

Sınıf içerisinde yaptığım projeler ile pratik becerilerim arttı. Artık araçları çok hızlı kullanabiliyor ve makul çözümler üretebiliyorum. Tam zamanlı bir işe girmemi sağladığı için Mindset'e minnettarım.

Begüm Yılmaz

Mindset Bootcamp Mezunu

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Bootcamp nedir ?

Kapsamlı ve yoğun eğitim programlarıdır. Özellikle teknoloji, yazılım geliştirme, dijital pazarlama ve diğer teknik becerileri uygulayarak hızla öğrenmek isteyenler için uygundur. Öğrenim deneyimi çok farklı boyutlarda ve kuşatarak gerçekleştiği için yapıcı ve etkili bir öğrenim ortamı sunar. Yaparak ve yaşayarak öğrenim bir aradadır. Aynı hedefte ve amaçta katılımcılar beraber yol kat ederken akran öğrenmesi ile konular pekiştirilir. Eğitim sonucunda katılımcılar, güçlü ve zengin bir portfolyo elde ederler. Böylece, kariyer yolculuklarında çok daha hızlı ilerleyebilir, iş görüşmelerinde bir adım önde başlar.

Bootcamp'ler kimlere yöneliktir?

Bootcamp'ler genellikle kariyer değiştirmek isteyenler, yeni beceriler kazanmak isteyenler, mezuniyet sonrası iş arayanlar veya belirli bir beceriyi hızla öğrenmek isteyenler için uygundur.

 

Programın hedefi nedir ?

Dijital Pazarlama Bootcamp, dijital pazarlama stratejileri, Google Ads, sosyal medya yönetimi, SEO, e-posta pazarlama, ürün odaklı pazarlama ve diğer dijital pazarlama konularını kapsayan uygulamalarla pekistirebileceğiniz yoğun bir eğitim programıdır.

Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?

Dijital Pazarlama Bootcamp, dijital pazarlama alanında çalışmak veya bu alanda becerilerini geliştirmek isteyen herkes için uygundur. Pazarlama profesyonelleri, girişimciler, işletme sahipleri ve dijital pazarlama kariyeri yapmak isteyenler bu bootcamp programına katılabilirler.

 

Bootcamp sonrası ne tür kariyer fırsatlarına sahip olunabilir?

Dijital Pazarlama Bootcamp'ı tamamladıktan sonra, dijital pazarlama stratejisti, dijital pazarlama yöneticisi, SEO uzmanı, sosyal medya yöneticisi ve benzeri pozisyonlarda çalışabilirsiniz. Ayrıca dijital pazarlama projelerini yönetmek veya kendi işinizi kurmak için becerilerinizi kullanabilirsiniz.

Eğitim materyalleri neleri içerir?

Eğitim materyalleri video dersler, yazılı dokümantasyonlar, örnek projeler ve ödevler içerir. Katılımcılar, teorik bilgileri pratik uygulamalarla pekiştirebilirler.

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi ?

Bootcamp programını başarıyla tamamladığınızda, Dijital Pazarlama sertifikası alacaksınız.

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanabilmektedir.

Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?
Geniş Kapsamlı ve Yoğun Uygulamalı, Proje Tabanlı Öğrenme Modeli
Gerçek Projeler ve Zengin Portfolyo
Eğitim sonunda sektörün ihtiyacına yönelik gerçek projeler dolu zengin bir portfolyo ile eğitimi tamamlamış olacaksın.
Yüksek İstihdam Oranı
Programı tamamlayan katılımcılarımızın %95'i mezuniyetini takip eden 180 gün içinde işe giriyor. Sizde kariyerinize bir adım önde başlayın.
Sektör Odaklı Uygulama Deneyimi
Bootcamp sürecince alanında öncü şirketlerin verileri ile gerçek problemler üzerine çalışacak proje geliştirerek öğreneceksin.
Deneyimli Uzman Eğitmenler
Sektör tecrübesi olan, güncel projelerde görev almış, en iyi eğitim yaklaşımları ile donatılan isimlerden öğrenin.
Dünyanın her yerinde geçerli ve güvenilir Sertifika
Proje ve sınavlarda elde edeceğiniz başarı sonucunda dünyanın her yerde geçerli sertifikanıza sahip olun.
Güncel Program
Eğitim programımız hem ilgili koordinatörlerimiz hem de eğitmenlerimiz tarafından sürekli güncelenir. Piyasa ihtiyaçlarına göre planlanmış içerik ve örneklerle eğitim alın.
KAYIT ve ÖDEME

DETAYLI BİLGİ İSTE

Şimdi kendin veya şirketin için eğitim planla

Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun

*
*
*
*
*
Program sonunda şirketler ile buluş,
yeteneklerine en uygun işe yerleş.
SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
Yeni Dönem - Boğaziçi Üniversitesi Sertifikalı
24 ARALIK 2024
Dijital Pazarlama Bootcamp
Kontenjan : 25 / 14
Yeni Dönem
24 ARALIK 2024
Dijital Pazarlama Bootcamp
Kontenjan : 25 / 14
Yeni Dönem - Boğaziçi Üniversitesi Sertifikalı
28 ARALIK 2024
Dijital Pazarlama Bootcamp
Kontenjan : 25 / 11
Yeni Dönem
28 ARALIK 2024
Dijital Pazarlama Bootcamp
Kontenjan : 25 / 11