Pazarlama ve servis departmanı çalışanları
Pazarlama ve servis departmanı yöneticileri
Pazarlama alanında kariyer hedefi olan kişiler
Kontenjan doldu
Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr
Bu eğitim ile müşteri hizmet yönetim süreçleri hakkında uçtan uca bilgi verilmektedir. Müşteri hizmetleri standartlarını etkin şekilde ölçerek müşteri beklentilerine uygun bir strateji geliştirebilme konusunda bilgi sahibi olacaksınız. Ayrıca eğitim ile hizmet ve süreç tasarımını oluşturup farklı müşteri gruplarına uygun çözümle sağlayabilme, geri bildirim sistemlerinin tasarlanıp hizmet standartlarına uygun aksiyon planlarının oluşturulması konuları da ele alınacaktır. Eğitim sonunda hizmet yönetimine katkı sağlayan teknolojiler hakkına bilgi sahibi olup iş süreçlerinize entegre edebileceksiniz.
Saha Servisi, Chat Bot, Çağrı Merkezi, IVR, Mesajlaşma Yazılımları
Pazarlama ve servis departmanı çalışanları
Pazarlama ve servis departmanı yöneticileri
Pazarlama alanında kariyer hedefi olan kişiler