Belki potansiyel müşterileriniz sunduğunuz ürün ya da çözüme ihtiyacı olduğunun farkında değil… Belki farkında ancak sizin sunduğunuz ürün ya da çözümü neden alması gerektiği konusunda onu ikna etmeniz lazım. Ya da belki sizin çözümünüzü almak istiyor ama bunun için ayrılmış bir bütçesi yok… Bu eğitimde ürün ve çözüm satışında satış ekiplerinin uygulayabileceği, satış yeteneklerini geliştirecek 9-hücre satış modeli anlatılıyor. Sadece anlatılmıyor, aynı zamanda ekiplere ayrılarak, gerekli rolleri vererek, satış konuşmalarını uygulamalı olarak yapıyoruz.
Her ne kadar ürünleri yaygın olarak kullanılıyor ve biliniyor olsa da, yazılım gibi satışı zor olan bir ürünü başarı ile sektöre yayabilmiş Microsoft’un da kullandığı bu satış metodunu, Microsoft’un eski Satış Müdürü Göktuğ Okan Oğuz anlatacak ve uygulatacak. Müşteride ihtiyaç yoksa ihtiyaç oluşturma, ihtiyaç varsa sizi tercih etmesi için gerekçeler oluşturma ve müşteride karar verici kişilerin nelere göre karar verdiğini tespit etmeye kadar oldukça geniş bir