Eğitimler
Kurumsal Çözümler
İşyerinde Kapsayıcı İletişim ve Çeşitlilik Yönetimi Eğitimi Yeni Dönem
Bu eğitim, katılımcılara kapsayıcı iletişim becerileri kazandırarak iş yerinde çeşitliliği etkin bir şekilde yönetmelerine ve kapsayıcı bir kurum kültürü oluşturmalarına yardımcı olur.
Katılımcılar, farklılıkların iş ortamındaki değerini kavrayarak eşitlikçi ve kapsayıcı iletişim becerileri geliştirirler.
Çeşitlilik yönetimi stratejilerini öğrenerek farklı kültür, kuşak ve kişilik tipleriyle daha etkili iş birliği kurarlar.
Çatışma yönetimi, empati ve duygusal zeka ile güçlü, güven temelli bir kurum kültürü inşa etmeyi öğrenirler.
KURUMSAL TEKLİF ALIN
*
*
*
*
*
*
*
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 10 / 25
24 KASIM 2025
Pzt & Çar & Per 19:00 / 22:00
12 Saat

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
LİSTE FİYATI
NAKİT FİYATI
KREDİ KARTI
Yeni Dönem
24.11.2025
Pzt & Çar & Per 19:00 / 22:00
12
25 / 10

Fiyatı görmek için form doldurun

Yeni Dönem
27.12.2025
Cmt & Paz 10:00 / 17:00
12
25 / 7

Fiyatı görmek için form doldurun

Yeni Dönem
26.01.2026
Pzt & Çar & Per 19:00 / 22:00
12
25 / 13

Fiyatı görmek için form doldurun

Yeni Dönem
21.02.2026
Cmt & Paz 10:00 / 17:00
12
25 / 11

Fiyatı görmek için form doldurun

İşyerinde Kapsayıcı İletişim ve Çeşitlilik Yönetimi Eğitimi Yeni Dönem

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Çeşitlilik ve kapsayıcılık yalnızca etik bir yaklaşım değil, aynı zamanda kurumsal performansın ve çalışan bağlılığının kritik bir belirleyicisidir. Bu eğitim, katılımcılara iş yerinde kapsayıcı iletişimin nasıl kurulacağını ve çeşitliliğin stratejik bir avantaj olarak nasıl yönetileceğini gösterir. Uygulamalı örnekler, grup çalışmaları ve vaka analizleriyle desteklenen program; önyargısız geri bildirim, farklı kuşaklarla iletişim, çatışma yönetimi ve kapsayıcı dil kullanımı gibi pratik beceriler kazandırır. Katılımcılar, öğrendikleri tekniklerle iş ortamlarında daha kapsayıcı, adil ve verimli bir iletişim kültürü geliştirme fırsatı bulurlar.
Genel Bilgi
Kapsayıcı İletişimin Temelleri
  • Kapsayıcı iletişim nedir ve neden önemlidir?
  • İş yerinde kapsayıcı iletişimin avantajları
  • Önyargı, mikroagresyon ve dışlayıcı dilin etkileri
Çeşitlilik Yönetiminin Temelleri
  • Çeşitlilik ve kapsayıcılık kavramları arasındaki farklar
  • İş yerinde çeşitliliğin türleri (kültürel, cinsiyet, yaş, engellilik vb.)
  • Çeşitliliğin kurumlar için stratejik önemi
Farklılıkları Kucaklamak
  • Farklı iletişim tarzlarını tanımak
  • Jenerasyonlar arası iletişim dengesi
  • Çeşitli kişilik tiplerine uygun iletişim yöntemleri
Empati ve Etkin Dinleme Becerileri
  • Empatinin kapsayıcılıktaki rolü
  • Etkin dinleme teknikleri
  • Önyargısız geri bildirim verme yöntemleri
Duygusal Zeka ile Kapsayıcı İletişim
  • Duygusal zekanın iletişimdeki önemi
  • Kapsayıcı dil kullanımı ve hassasiyet geliştirme
  • Kapsayıcı olmayan dili fark etmek ve dönüştürmek
Çatışma Yönetimi ve Güven Kültürü
  • Farklılıklardan doğan çatışmaları çözmek
  • Güven ve saygıya dayalı iletişim ortamı kurmak
  • Çözüm odaklı ve katılımcı yaklaşım geliştirmek
Genel Bilgi
Çeşitlilik ve kapsayıcılık yalnızca etik bir yaklaşım değil, aynı zamanda kurumsal performansın ve çalışan bağlılığının kritik bir belirleyicisidir. Bu eğitim, katılımcılara iş yerinde kapsayıcı iletişimin nasıl kurulacağını ve çeşitliliğin stratejik bir avantaj olarak nasıl yönetileceğini gösterir. Uygulamalı örnekler, grup çalışmaları ve vaka analizleriyle desteklenen program; önyargısız geri bildirim, farklı kuşaklarla iletişim, çatışma yönetimi ve kapsayıcı dil kullanımı gibi pratik beceriler kazandırır. Katılımcılar, öğrendikleri tekniklerle iş ortamlarında daha kapsayıcı, adil ve verimli bir iletişim kültürü geliştirme fırsatı bulurlar.
Kapsayıcı İletişimin Temelleri
  • Kapsayıcı iletişim nedir ve neden önemlidir?
  • İş yerinde kapsayıcı iletişimin avantajları
  • Önyargı, mikroagresyon ve dışlayıcı dilin etkileri
Çeşitlilik Yönetiminin Temelleri
  • Çeşitlilik ve kapsayıcılık kavramları arasındaki farklar
  • İş yerinde çeşitliliğin türleri (kültürel, cinsiyet, yaş, engellilik vb.)
  • Çeşitliliğin kurumlar için stratejik önemi
Farklılıkları Kucaklamak
  • Farklı iletişim tarzlarını tanımak
  • Jenerasyonlar arası iletişim dengesi
  • Çeşitli kişilik tiplerine uygun iletişim yöntemleri
Empati ve Etkin Dinleme Becerileri
  • Empatinin kapsayıcılıktaki rolü
  • Etkin dinleme teknikleri
  • Önyargısız geri bildirim verme yöntemleri
Duygusal Zeka ile Kapsayıcı İletişim
  • Duygusal zekanın iletişimdeki önemi
  • Kapsayıcı dil kullanımı ve hassasiyet geliştirme
  • Kapsayıcı olmayan dili fark etmek ve dönüştürmek
Çatışma Yönetimi ve Güven Kültürü
  • Farklılıklardan doğan çatışmaları çözmek
  • Güven ve saygıya dayalı iletişim ortamı kurmak
  • Çözüm odaklı ve katılımcı yaklaşım geliştirmek
KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?
SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
Yeni Dönem
24 KASIM 2025
İşyerinde Kapsayıcı İletişim ve Çeşitlilik Yönetimi Eğitimi
Kontenjan : 25 / 10
Yeni Dönem
27 ARALIK 2025
İşyerinde Kapsayıcı İletişim ve Çeşitlilik Yönetimi Eğitimi
Kontenjan : 25 / 7
Yeni Dönem
26 OCAK 2026
İşyerinde Kapsayıcı İletişim ve Çeşitlilik Yönetimi Eğitimi
Kontenjan : 25 / 13
Yeni Dönem
21 ŞUBAT 2026
İşyerinde Kapsayıcı İletişim ve Çeşitlilik Yönetimi Eğitimi
Kontenjan : 25 / 11