Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
Dijital Pazarlamada Hikaye Anlatıcılığı Programı Workshop
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 15 / 20

Son 5 kontenjan

28 ARALIK 2024
Cmt 10.00 / 17.00
1 Oturum
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
2100.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
1800.00 + %10 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Workshop
28.12.2024
Cmt 10.00 / 17.00
6
20 / 15
2100.00 TL + KDV 1800.00 TL + KDV

Dijital Pazarlamada Hikaye Anlatıcılığı Programı Workshop

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu programda, dijital pazarlamada hikaye anlatıcılığının ne olduğu ve hikaye anlatıcılığı sürecinin nasıl işlediği, sektöre etkileri hakkında gerekli eğitim içeriklerine sahip olacaksınız. Alanlarında uzman eğitmenler tarafından bu içerikler hakkında en temel sektörel standartlar sizinle paylaşılacak ve içerik enine boyuna aktarılacaktır. Etkileşime dayalı eğitim ortamı içinde tüm sorularınızı alanında uzman eğitmenlerle paylaşabilirsiniz. 

Genel Bilgi
Hikaye Anlatma Kavramına Giriş

Pazarlamada Hikaye Anlatıcılığı Kavramı

Güçlü ve İkna Edici İletişim Yöntemi

Satış Hikayesi ile Satış Konuşması Arasındaki Fark?

Hikaye Anlatmanın Pazarlamaya Katkıları

Hikaye Anlatmanın Özellikleri 

Modern Pazarlamada Hikaye Anlatımının Rolü

Marka, Ürün, Çözüm ve Hizmeti Tanıtmanın En İyi Yolu: Hikaye Anlatma

Marka, Pazarlama ve Satış Hikayeleri Arasındaki Fark

“Marka Hikayesi” Kavramı

Gerçek Marka Hikayesi Oluşturulma Süreci

Büyük ve Küçük Markaların Hikaye Anlatımı Kullanımları

Marka Bilinci ve Bağlılığı Oluşturma

Müşterilerin Duymak İstedikleri Hikayelerin Oluşturulması

Hikaye Planlama

Anlatı Aşamaları

İyi Yapı Kurma

Bir Hikayenin Başarı İlkeleri

Uygun Hikayenin Seçimi

Hikaye Anlatma İpuçları ve Stratejileri

Müşterileri Hikayeye Dahil Etmek

Pazarlama ve Hikaye Anlatmada Duygusal Dürtülerin Kullanımı ve Önemi

Kendini İfade Etme Gücünün Hikaye Anlatma Aracı Olarak Kullanımı

Resimlerle Konuşmayı Öğrenmek

Genel Bilgi

Bu programda, dijital pazarlamada hikaye anlatıcılığının ne olduğu ve hikaye anlatıcılığı sürecinin nasıl işlediği, sektöre etkileri hakkında gerekli eğitim içeriklerine sahip olacaksınız. Alanlarında uzman eğitmenler tarafından bu içerikler hakkında en temel sektörel standartlar sizinle paylaşılacak ve içerik enine boyuna aktarılacaktır. Etkileşime dayalı eğitim ortamı içinde tüm sorularınızı alanında uzman eğitmenlerle paylaşabilirsiniz. 

Hikaye Anlatma Kavramına Giriş

Pazarlamada Hikaye Anlatıcılığı Kavramı

Güçlü ve İkna Edici İletişim Yöntemi

Satış Hikayesi ile Satış Konuşması Arasındaki Fark?

Hikaye Anlatmanın Pazarlamaya Katkıları

Hikaye Anlatmanın Özellikleri 

Modern Pazarlamada Hikaye Anlatımının Rolü

Marka, Ürün, Çözüm ve Hizmeti Tanıtmanın En İyi Yolu: Hikaye Anlatma

Marka, Pazarlama ve Satış Hikayeleri Arasındaki Fark

“Marka Hikayesi” Kavramı

Gerçek Marka Hikayesi Oluşturulma Süreci

Büyük ve Küçük Markaların Hikaye Anlatımı Kullanımları

Marka Bilinci ve Bağlılığı Oluşturma

Müşterilerin Duymak İstedikleri Hikayelerin Oluşturulması

Hikaye Planlama

Anlatı Aşamaları

İyi Yapı Kurma

Bir Hikayenin Başarı İlkeleri

Uygun Hikayenin Seçimi

Hikaye Anlatma İpuçları ve Stratejileri

Müşterileri Hikayeye Dahil Etmek

Pazarlama ve Hikaye Anlatmada Duygusal Dürtülerin Kullanımı ve Önemi

Kendini İfade Etme Gücünün Hikaye Anlatma Aracı Olarak Kullanımı

Resimlerle Konuşmayı Öğrenmek

PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

Bu program sonunda katılımcılar;

Hikaye anlatma kavramının ne ifade ettiği,

Hikaye anlatmanın pazarlamadaki etkileri,

Satış hikayesi ile satış konuşması arasındaki fark,

Hikaye anlatmanın özellikleri,

Modern pazarlamada hikaye anlatmanın rolü,

Marka hikayesi kavramının ne ifade ettiği,

Etkileyici hikayeler oluşturma süreci,

Hikaye anlatma stratejileri konularında bilgi sahibi olacaklardır.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?

Bu programa, dijital pazarlamada hikaye anlatıcılığı hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler katılabilir.

Döküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitim başladığı gün ilgili dökümanlar paylaşılacaktır.

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi ?

Eğitime katılmanız halinde Mindset Institute onaylı Katılım Sertifikası almaya hak kazanacaksınız.

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanmaktadır.Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?